Χθες παρουσιάστηκε η νέα Mercedes EQC 400 4MATIC, και στο δελτίο τύπου που εστάλη από την Γερμανική εταιρία προς τους Αμερικάνους αναφερόταν ότι η αυτονομία του αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου είναι μέχρι 200 μίλια (322 χλμ.). Αυτό, όπως είναι φυσικό απογοήτευσε αρκετούς, αλλά o εκπρόσωπος της Mercedes στις Η.Π.Α., Michael Minielly, δήλωσε πως το νούμερο αυτό είναι λάθος, λέγοντας:

Οι συνάδελφοί μας στη Στουτγάρδη μας έχουν συμβουλεύσει ότι η προκαταρκτική εκτιμώμενη αυτονομία του EQC των 200 μιλίων για την αγορά των ΗΠΑ είναι εσφαλμένη. Προς το παρόν, σας ζητάμε να αναφέρετε τον αριθμό σε κύκλο NEDC, που είναι 279 μίλια (450 χλμ.). Η επίσημη αυτονομία για τις ΗΠΑ θα δημοσιευτεί λίγο πριν την κυκλοφορία του αυτοκινήτου.

Όπως ξέρεις, όμως, o αρχαϊκός, άκρως ανακριβής κύκλος μετρήσεων NEDC αντικαταστάθηκε από τον πολύ καλύτερο WLTP (Worldwide Harmonized Light Vehicle Test Procedure), και παρόλο που ο τελευταίος δεν είναι τόσο ακριβής όσο το σύστημα μετρήσεων της EPA (Υπηρεσίας Περιβαλλοντικής Προστασίας), είναι μια τεράστια βελτίωση. Έτσι, ποια είναι τελικά η αυτονομία του EQC;

Η Mercedes ανακοινώνει ότι η κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας του αυτοκινήτου είναι στα 22,2 kWh ανά 100 χλμ., και με την μπαταρία να έχει χωρητικότητα 80 kWh, σύμφωνα με υπολογισμούς του η αυτονομία του θα είναι κοντά στα 222 μίλια (357 χλμ.), νούμερο που επίσης δεν εντυπωσιάζει.

Ως σύγκριση, σύμφωνα με την EPA η πραγματική μικτή αυτονομία του Hyundai Kona EV είναι 258 μίλια, που μεταφράζεται σε 415 χλμ., του Nissan Leaf 151 μίλια (243,1 χλμ.), του Chevrolet Bolt 238 μίλια (383 χλμ), και του Tesla Model 3 310 μίλια (499 χλμ.).