DTM 2018: Χωρίζουν οι δρόμοι του Wehrlein με τη Mercedes

Σχετικά άρθρα

To 2018 σηματοδότησε,μεταξύ άλλων, την επιστροφή του Pascal Wehrlein στο κορυφαίο Πρωτάθλημα Τουρισμού. Ο νεαρότερος νικητής στην ιστορία του DTM (Lausitzring 2014) και πρωτίστως, ο νεαρότερος πρωταθλητής (2015), έκανε το όνειρό του πραγματικότητα να συμμετάσχει στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού, την Formula 1, και οδήγησε για λογαριασμό των Manor και Sauber τη διετία 2016-2017, αφήνοντας αρκετά καλές εντυπώσεις. Ωστόσο, η αδυναμία της Mercedes, ως προστατευούμενου οδηγού της, να του βρει μια θέση στο φετινό πρωτάθλημα, έφερε τον 24-χρονο Γερμανό πίσω στο DTM και, μέχρι στιγμής, μετά από 16 αγώνες, βρίσκεται στην όγδοη θέση της βαθμολογίας.

Γνωρίζουμε ότι είναι η τελευταία χρονιά της Mercedes στο DTM, το οποίο “αποχαιρετάει” μετά από 30 πετυχημένα έτη για χάρη της εμπλοκής της στο πρωτάθλημα της Formula E. O ίδιος ο Γερμανός επιβεβαίωσε ότι δε θα συνεχίσει να αγωνίζεται με την εταιρεία από τη Στουτγκάρδη μετά το πέρας του 2018 και χαρακτηριστικά ανέφερε:

Το συμβόλαιό μου με τη Mercedes λήγει στο τέλος του τρέχοντος έτους και από κοινού αποφασίσαμε να μη συνεχίσουμε μαζί. Ανυπομονώ για νέες προκλήσεις και ευκαιρίες, και επί του παρόντος, είμαι σε συζητήσεις με άλλες ομάδες για μια θέση την επόμενη χρονιά.

#94 Pascal Wehrlein, Mercedes-AMG C 63 DTM

Προφανώς, οι “άλλες ομάδες” είναι η BMW και η Αudi, οι οποίες, εκτός συγκλονιστικού απροόπτου, θα είναι οι μοναδικές συμμετέχουσες εταιρίες στο πρωτάθλημα του 2019, που θα διέπεται από τους νέους κανονισμούς της Class One, αλλά και δεν απέκλεισε να τον δούμε στο απώτερο μέλλον ξανά στην Formula 1.  Από την πλευρά του, ο Toto Wolff, σχολίασε την απόφαση αυτή:

Το πρόγραμμα των νέων οδηγών μας πάντα υποστήριζε τους ταλαντούχους αγωνιζόμενους και έβρισκε ευκαιρίες που είναι προς το καλύτερο συμφέρον της σταδιοδρομίας των οδηγών. Δεν είναι πάντα μια ευθεία διαδρομή προς την καθιέρωση και πρέπει να αναγνωρίζουμε μερικές φορές ότι είναι η κατάλληλη στιγμή να τερματίσουμε μια σχέση.

Για το καλύτερο συμφέρον του, αποφασίσαμε μαζί με τον Pascal να μην επεκτείνουμε τη συμφωνία μας και να του προσφέρουμε τις καλύτερες πιθανότητες για να εξασφαλίσουμε μια ευκαιρία αλλού όπου το ταλέντο του αξίζει.

ΠηγήDTM

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

H Subaru ανανεώνει το αγωνιστικό BRZ Cup Car Basic

Από το 2013 η Subaru διαθέτει στη γκάμα της αποκλειστικά στην αγορά της Ιαπωνίας μια έκδοση του BRZ έτοιμη για χρήση εντός πίστας, όταν...

H Hyundai παρουσιάζει το αγωνιστικό Ioniq 5 eN1 Cup

Τέσσερις μήνες μετά την προεπισκόπηση η Hyundai αποκάλυψε το Ioniq 5 eN1 Cup, με το μοναδικό αυτό ηλεκτρικό αγωνιστικό αυτοκίνητο να βασίζεται στο Ioniq...