Το βρετανικό EVO πήγε στην πίστα του Anglesey με τέσσερα πολύ ενδιαφέροντα αυτοκίνητα, με όλα να έχουν αγωνιστικές καταβολές. Σκοπός να βρεθεί το καλύτερο εξ’αυτών, καθώς η δοκιμή έγινε την ίδια ημέρα, ενώ και τα τέσσερα αυτοκίνητα φορούσαν τα ίδια ελαστικά, τα Michelin Pilot Sport Cup 2.

Το Ford GT διαθέτει 5 modes οδήγησης και κίνηση παίρνει από τον biturbo 3,5-λίτρων V6 EcoBoost κινητήρα απόδοσης 656 ίππων στις 6.250 σ.α.λ., με την ροπή του να φτάνει τα 745 Nm στις 5.900 σ.α.λ. Το βάρος του, χωρίς υγρά, ανέρχεται στα 1.385 κιλά, με την τελική ταχύτητα του supercar της Μπλε Οβάλ να αγγίζει τα 347 χλμ/ώρα.

Η Porsche 911 GT2 RS κατέχει το ρεκόρ ταχύτερου χρόνου αυτοκινήτου παραγωγής στη πίστα του Nurburgring και φορά έναν 3,8-λίτρων επίπεδο εξακύλινδρο bi-turbo κινητήρα, απόδοσης 700 ίππων και 750 Nm ροπής. Ζυγίζει 1.470 κιλά με γεμάτο το ρεζερβουάρ και επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ/ώρα σε 2,8 δευτερόλεπτα, ενώ τα 0-200 χλμ/ώρα σε 8,3 δευτερόλεπτα, με το πισωκίνητο αυτοκίνητο να έχει τελική ταχύτητα 340 χλμ/ώρα.

H AMG GT R έχει κάτω από το καπό έναν twin-turbo V8 κινητήρα, 4,0 λίτρων, που αποδίδει έως 585 άλογα και 700 Nm ροπής. H πρόταση της γερμανικής εταιρίας έχει πετύχει 7:10.92 στο Ring. Το βάρος του είναι 1.554 κιλά και επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ/ώρα σε 3,6 δευτερόλεπτα με τη τελική του ταχύτητα να φτάνει τα 318 χλμ/ώρα. Διαθέτει νέο σύστημα τετραδιεύθυνσης, που τοποθετείται για πρώτη φορά σε αυτοκίνητο της Mercedes. Ο τρόπος λειτουργίας του είναι παρόμοιος με αυτόν της Porsche 911 Turbo, επιτρέποντας τους πίσω τροχούς να κινηθούν ως και 1,5 μοίρα προς κάθε κατεύθυνση.

Τέλος, η συλλεκτική Lotus Exige Cup 430 Type 25 παίρνει κίνηση από έναν κομπρεσοράτο V6 3,6-λίτρων κινητήρα της Toyota, απόδοσης 430 ίππων με 440 Nm ροπής. Συνδυάζεται με 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων (το μοναδικό αυτοκίνητο της συγκεκριμένης δοκιμής), με τα 0-100 χλμ/ώρα να έρχονται σε 3,3 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 290 χλμ/ώρα. Το βάρος του είναι μόλις 1.056 κιλά, και στην ιδιόκτητη πίστα της Lotus στο Hethel, η Exige Cup 430 Type 25 γυρνά σε 1:24,8, χρόνος που την καθιστά το γρηγορότερο αυτοκίνητο παραγωγής που έχει κατασκευάσει ποτέ η Lotus.