Τα χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων όλο και μειώνονται και ο λόγος είναι πως το κοινό δεν τα προτιμά. Γι’αυτό και οι αυτοκινητοβιομηχανίες τα αφαιρούν από τις επιλογές των μοντέλων τους.
Έτσι η νέα Z4 θα προσφέρεται μονάχα με 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, με τον Klaus Frohlich, επικεφαλής της έρευνας και ανάπτυξης της BMW να αφήνει ένα παράθυρο ανοικτό να προστεθεί και τρίτο πεντάλ στην Z4, μονάχα αν το κοινό που θα της ζητήσει χειροκίνητο κιβώτιο θα είναι αρκετά μεγάλο ώστε να μπορεί να καλύψει το κόστος ανάπτυξης του.
Ο Frohlich ερωτηθείς και για την Z4 M απέκλεισε κάθε ενδεχόμενο να δούμε ένα τέτοιο μοντέλο, μιας και δεν υπάρχει η απαιτούμενη ζήτηση. Έτσι η δυνατότερη έκδοση της Z4 θα είναι ο M40i που φορά τον 3,0-λιτρο εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα απόδοσης 340 ίππων με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 4,6 δευτερόλεπτα.