Τα αυτοκίνητα που παράγονται από την 1η Σεπτεμβρίου πρέπει να συμμορφώνονται με τους νέους κανονισμούς WLTP για τις εκπομπές ρύπων και αυτό έχει φέρει αναστάτωση σε πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες τόσο για βενζινοκίνητα μοντέλα, όσο και για πετρελαιοκίνητα.

Τελευταία “θύματα” του WLTP είναι μερικά plug-in υβριδικά μοντέλα των BMW, Mercedes-Benz, Porsche, και VW και πιο συγκεκριμένα όσα PHEV μοντέλα εκπέμπουν πάνω από 50 γρ. CO2 ανά χλμ.

Αυτό σημαίνει ότι τα συγκεκριμένα μοντέλα είναι πιθανό να χάσουν τα φορολογικά οφέλη που προσφέρονται σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες, ακυρώνοντας το σκοπό της κατοχής ενός υβριδικού οχήματος.

Ακόμα, η VW αναγκάζεται να σταματήσει τις πωλήσεις του Passat GTE και του Golf GTE. Εκπρόσωπος της εταιρείας ανέφερε για τα plug-in υβριδικά μοντέλα της VW:

Υπάρχει μια συμφόρηση με τις δοκιμές με το WLTP. Πρέπει να δώσουμε προτεραιότητα στα μοντέλα με μεγαλύτερο όγκο, δηλαδή στα βενζινοκίνητα και στα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα.

Ομοίως, η Porsche σταμάτησε τις πωλήσεις για τις plug-in υβριδικές εκδόσεις των Panamera και Cayenne και εκπρόσωπός της δήλωσε ότι η εταιρία δεν θα ξεκινήσει να παίρνει πάλι παραγγελίες μέχρι να συμμορφωθούν τα αυτοκίνητα, με τον χρόνος να μην έχει ακόμη επιβεβαιωθεί.