Δεν ήταν το αναμενόμενο ντεμπούτο της μετοχής της Aston Martin στο Χρηματιστήριο του Λονδίνου, καθώς η μετοχή της βρετανικής αυτοκινητοβιομηχανίας υποχωρεί κατά 6,5% στις 17,81 στερλίνες, με τους επενδυτές και τους αναλυτές να εκφράζουν ανησυχίες για την ικανότητα της Aston Martin να προσφέρει μια φιλόδοξη ανάπτυξη νέων μοντέλων.

Ως τιμή εκκίνησης είχε οριστεί το ποσό των 19 στερλινών ανά μετοχή, με τη συνολική κεφαλαιοποίηση της εταιρείας να διαμορφώνεται στις 4,3 δισ. στερλίνες.

Προς το παρόν η διαπραγμάτευση της μετοχή της Aston Martin, πραγματοποιείται σε περιορισμένο – εισαγωγικό επίπεδο. Αντίθετα, η πλήρης διαπραγμάτευση στο Χρηματιστήριο του Λονδίνου θα ξεκινήσει τη Δευτέρα, 8 Οκτωβρίου.

Σύμφωνα με τους σχεδιασμούς, η εταιρεία φιλοδοξεί να θέσει προς δημόσια διαπραγμάτευση περίπου το 27% του μετοχικού κεφαλαίου. Ο Andy Palmer, CEO της Aston Martin, έκανε λόγο για μια “ιστορική στιγμή”, δηλώνοντας “ανυπόμονος για την υποδοχή των νέων μετόχων”. “Είμαστε ενθουσιασμένοι από τη θετική ανταπόκριση που έχουμε λάβει από τους επενδυτές”, αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο Palmer, όπου χαρακτηρίζει την αρχική δημόσια προσφορά ως ορόσημο για την εταιρεία και δεσμεύεται να υλοποιήσει τα σχέδια ανάπτυξης της βρετανικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

Αξίζει να σημειωθεί ότι τα κέρδη της αυτοκινητοβιομηχανίας, κατά το α’ εξάμηνο του 2018, διαμορφώθηκαν στο ποσό των 42 εκατ. στερλινών.

Σημειώνεται ότι νωρίτερα αυτήν την εβδομάδα η Aston Martin περιόρισε τις φιλοδοξίες της για το ύψος της αρχικής δημόσιας προσφοράς της κατά 11%, διαμορφώνοντας το εύρος της τιμής διάθεσης από τις 17,50-22,50 λίρες ανά μετοχή σε 18,50-20 λίρες ανά μετοχή, επισημαίνοντας ωστόσο ότι το ενδιαφέρον των επενδυτών είναι μεγάλο και θα καλύψει το σύνολο των μετοχών που θα διατεθούν και αντιστοιχούν στο 25 του μετοχικού της κεφαλαίου.

Η Aston Martin, που πέρυσι επανήλθε στην κερδοφορία για πρώτη φορά από το 2010 και έχει χρεοκοπήσει επτά φορές στην ιστορία της, σχεδιάζει να επεκτείνει την παρουσία της στον χώρο των σπορ αυτοκινήτων.