Ο πρόεδρος και CEO της Toyota Ευρώπης, Johan van Zyl, σε πρόσφατη συνέντευξή του δήλωσε η αρθρωτή πλατφόρμα TNGA θα επιτρέπει στην εταιρία να αναπτύσσει γρηγορότερα τα μοντέλα τους, όπως είναι τα σπορ μοντέλα.

Ο van Zyl πρόσθεσε πως:

Η πλατφόρμα TNGA μας επιτρέπει να αλλάζουμε το εξωτερικό και το εσωτερικό, αλλά και να κάνουμε σημαντικές αλλαγές στον σχεδιασμό. Με το C-HR θέλαμε πραγματικά να φέρουμε κάτι διαφορετικό στην αγορά.

Επίσης επανέλαβε πως η επόμενη γενιά του GT86 θα πρέπει να αναπτυχθεί ξανά με την Subaru. Το μοντέλο αναμένεται στην αγορά το 2021 και θα φορά έναν μεγαλύτερο κινητήρα, με τον 2,0-λιτρο τετρακύλινδρο boxer κινητήρα να δίνει την θέση του σε έναν 2,4-λίτρων που για την ώρα δεν γνωρίζουμε αν θα είναι ατμοσφαιρικός ή turbo. Ενδεχομένως να είναι ο 2,4-λίτρων turbo του νέου Subaru Ascent απόδοσης 260 ίππων με 375 Nm ροπής. Η παραγωγή τους θα συνεχίσει να γίνεται στο εργοστάσιο της Subaru στη περιφέρεια Γκούνμα της Ιαπωνίας.