H Hyundai παρουσίασε τη γκάμα του Ioniq το 2016, με την ζήτηση της ηλεκτρικής έκδοσης του μοντέλου να ήταν πολύ μεγάλη αναγκάζοντας την εταιρία να αυξήσει την παραγωγή του κατά 50%. Το Ioniq Electric φορά έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 120 ίππων και 295 Nm ροπής και μια μπαταρία 28 kWh, τοποθετημένη κάτω από τα πίσω καθίσματα, που δίνει στο αυτοκίνητο αυτονομία 250 χλμ., αλλά σύμφωνα με την αμερικάνικη EPA η πραγματική αυτονομία ανέρχεται στα 124 μίλια (200 χλμ.).

Με την παρουσίαση του νέου Kona Electric, η Hyundai θέλει να κάνει το Ioniq Electric καλύτερο. Γι’αυτό και μέσα στο 2019, το μοντέλο θα φορέσει μια νέα μπαταρία που θα του αυξήσει αρκετά την αυτονομία, αλλά δεν θα είναι ίδια με αυτή του Kona Electric. Το τελευταίο φοράει μια μπαταρία 64 kWh, που σύμφωνα με το εργοστάσιο του χαρίζει αυτονομία 482 χλμ. στον κύκλο WLTP, με την EPA να αναφέρει ότι η πραγματική του αυτονομία είναι στα 258 μίλια, που μεταφράζεται σε 415 χλμ.

Μιλώντας με εργοστασιακά νούμερα, από τα 250 χλμ. του Ioniq Electric μέχρι τα 482 χλμ. του Kona Electric υπάρχει αρκετά μεγάλη “απόσταση”, δίνοντας την ευχέρεια στην Hyundai να αποφασίσει τι αυτονομία θέλει να έχει το πρώτο. Είναι δύσκολο να μαντέψουμε, αλλά κάνοντας μια ασφαλή εκτίμηση η αυτονομία του ανανεωμένου μοντέλου θα μπορούσε να είναι κοντά στα 300 χλμ., έτσι ώστε αυτό να μπορεί να ανταγωνιστεί το Leaf, με το οποίο έχει παρόμοια τιμή.

Υπάρχει μια πιθανότητα η Hyundai να προσφέρει προαιρετικά έκδοση με μεγαλύτερη αυτονομία, αλλά αυτό θα αύξανε την τιμή και η Hyundai πιθανώς να μην το θέλει, κατευθύνοντας τους αγοραστές που χρειάζονται περισσότερη αυτονομία στο Kona Electric. Τέλος, έχει ενδιαφέρον να δούμε αν η κορεάτικη εταιρία αποφασίσει να επέμβει στον ηλεκτροκινητήρα, ο οποίος στο Ioniq Electric είναι 120 ίππων και 295 Nm ροπής, όταν το Leaf έχει έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 150 ίππων και 320 Nm ροπής.