Σύμφωνα με εκπρόσωπο της Audi, η γερμανική εταιρία δοκιμάζει για 40 χλμ σε δημόσιους δρόμους γύρω από το εργοστάσιο του Neckarsulm, κάθε νέο R8 που κατασκευάζει, προκειμένου να τα αξιολογήσει και να δει πως αυτά είναι απολύτως έτοιμα να παραδοθούν στους ιδιοκτήτες τους. Η Audi καλύπτει όλα τα ευάλωτα τμήματα του οχήματος προκειμένου αυτά να μην προστατευτούν από πετραδάκια κτλ.
Το R8 είναι το μοναδικό μοντέλο της Audi που περνά από τέτοιου είδους δοκιμές ελέγχου ποιότητας, όντας και το ακριβότερο μοντέλο της. Το μοντέλο ανανεώθηκε πρόσφατα, αποκτώντας πιο επιθετική εμφάνιση και μηχανικά ο V10 5,2-λίτρων ατμοσφαιρικός κινητήρας δυναμώνει ενώ συνεχίζει να προσφέρεται σε δύο διαφορετικές ιπποδυνάμεις.
Ο V10 κινητήρας στο απλό R8 αποδίδει 570 άλογα με 550 Nm ροπής, αύξηση 30 ίππων και 10 Nm ροπής από τη pre-facelift γενιά. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 3,4 δευτερόλεπτα (3,5 δευτερόλεπτα το R8 Spyder), έχοντας τελική ταχύτητα 324 χλμ/ώρα (322 χλμ/ώρα το R8 Spyder).
Το Audi R8 V10 Performance Quattro αποδίδει 620 άλογα με 580 Nm ροπής, αύξηση 10 ίππων και 20 Nm ροπής από τη pre-facelift γενιά. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 3,1 δευτερόλεπτα (3,2 δευτερόλεπτα το R8 Spyder), έχοντας τελική ταχύτητα 331 χλμ/ώρα (329 χλμ/ώρα το R8 Spyder).