Στην πρώτη χρονιά του Roborace δεν θα υπάρχουν αυτόνομα αγωνιστικά

Σχετικά άρθρα

Όπως ανακοίνωσε η Roborace στην πρώτη χρονιά του πρωταθλήματος δεν θα συμμετέχουν τα αυτόνομα Robocar, αλλά το DevBot 2.0, η δεύτερη έκδοση του DevBot μέσα στα οποία θα υπάρχει οδηγός. Κατά το πρώτο μισό του αγώνα το αγωνιστικό θα οδηγείται από τον οδηγό, ενώ το άλλο μισό θα κινείται αυτόνομα.

Κατά την πρώτη σεζόν του πρωταθλήματος της Roborace θα περιλαμβάνει λιγότερα από 10 αγωνιστικά, ενώ πλήρως αυτόνομο πρωτάθλημα αναμένεται το 2021.

Σύμφωνα με την Roborace, στόχος της είναι το Robocar να γίνει η πλατφόρμα για τους καλύτερους μηχανικούς του κόσμου, προκειμένου να δημιουργήσουν το καλύτερο λογισμικό, το οποίο θα αλλάξει τους δρόμους του κόσμου, μιας και η Roborace θέλει η τεχνογνωσία των αυτόνομων αγωνιστικών να περάσει στα μοντέλα παραγωγής. Η Roborace παρέχει μια ανοικτή AI πλατφόρμα για τις εταιρίες να αναπτύξουν το δικό τους λογισμικό πρόγραμμα οδήγησης.

Το αγωνιστικό ζυγίζει 975 κιλά, έχει 4,8 μέτρα μήκος, 2 μέτρα πλάτος και 2,8 μέτρα μεταξόνιο. Κίνηση παίρνει από 4 ηλεκτροκινητήρες 250 kW ο καθένας, που αντλούν ενέργεια από μια μπαταρία 540 kW. Κατασκευασμένα από carbon, τα Robocars μπορούν να πιάσουν ταχύτητα μεγαλύτερη των 320 χλμ/ώρα, αποδίδοντας 1.360 άλογα.

Σε ένα κλασσικό αγωνιστικό ο οδηγός μπορεί να μην είναι μεγάλο βάρος, αλλά το cockpit έχει την μερίδα του λέοντος στο θέμα του όγκου που καταλαμβάνει. Απουσία πιλότου, πλέον, αυτόν τον όγκο τον καταλαμβάνουν οι μπαταρίες και το σύστημα ελέγχου. Τα τελευταίο χρησιμοποιεί το Drive PX2 της Nvidia και λαμβάνει δεδομένα από επιταχυνσιόμετρα, κάμερες, ανιχνευτές υπέρηχων, radar και LIDAR (LIght Detection And Ranging) που λειτουργούν με παλμούς laser, σαν οπτικό sonar, σαν τα radar της τροχαίας, ή μάλλον καλύτερα σαν τα συστήματα τοπογραφίας.

Η Michelin είναι επίσημος συνεργάτης του Roborace, παρέχοντας τα ελαστικά στα αυτόνομα οχήματα, με την Michelin να χρησιμοποιεί τα δεδομένα προκειμένου να αναπτύξει την επόμενη γενιά των ελαστικών δρόμου, που θα είναι σε θέση να χειρίζονται τις ταχύτητες και την οδική συμπεριφορά των αυτόνομων μοντέλων του μέλλοντος.

Οι αγώνες του συγκεκριμένου πρωταθλήματος θα διεξάγονται παράλληλα με αυτούς της Formula E.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

H Subaru ανανεώνει το αγωνιστικό BRZ Cup Car Basic

Από το 2013 η Subaru διαθέτει στη γκάμα της αποκλειστικά στην αγορά της Ιαπωνίας μια έκδοση του BRZ έτοιμη για χρήση εντός πίστας, όταν...

H Hyundai παρουσιάζει το αγωνιστικό Ioniq 5 eN1 Cup

Τέσσερις μήνες μετά την προεπισκόπηση η Hyundai αποκάλυψε το Ioniq 5 eN1 Cup, με το μοναδικό αυτό ηλεκτρικό αγωνιστικό αυτοκίνητο να βασίζεται στο Ioniq...