Αρκετά δραστήρια η Porsche στην έκθεση του Los Angeles, καθώς εκτός από τη νέα 911, η γερμανική εταιρία παρουσίασε την αγωνιστική έκδοση της 911 GT2 RS. Την ονομάζει Clubsport και θα βγει σε περιορισμένη παραγωγή 200 αυτοκινήτων, με την τιμή του καθενός να ορίζεται στα €405.000 χωρίς τους φόρους της κάθε χώρας.

Οι παραδόσεις θα ξεκινήσουν από τον Μάιο του 2019, με το αγωνιστικό να μην συμμορφώνεται με κάποιους κανόνες και έτσι οι μηχανικοί και οι σχεδιαστές είχαν ελευθερία στην εξέλιξη του. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε clubsport εκδηλώσεις, αλλά όχι σε δημόσια trackdays.

To αγωνιστικό έχει βάρος περίπου 1.390 κιλά, ενώ το μήκος του αγγίζει τα 4.743 χλστ., το πλάτος του τα 1.978 χλστ. και το ύψος του τα 1.359 χλστ., με το μεταξόνιο να ανέρχεται στα 2.457 χλστ. Μηχανικά, κινείται από τον 3,8-λίτρων εξακύλινδρο επίπεδο κινητήρα turbo κινητήρα, απόδοσης 700 ίππων. Το αυτόματο 7-τάχυτο PDK κιβώτιο μεταφέρει την κίνηση στον πίσω άξονα, με τα πίσω ελαστικά να έχουν πλάτος 310 χλστ., και τα εμπρός 270 χλστ.

Σύμφωνα με την Porsche, η πρόσφυση και πέδηση ενισχύονται από την τοποθέτηση του κινητήρα πίσω από τον πίσω άξονα, καθώς και από τις εξαπίστονες αγωνιστικές monobloc αλουμινένιες δαγκάνες των φρένων στον μπροστά άξονα. Οι δίσκοι είναι παντού αεριζόμενοι, με τους εμπρός να έχουν διάμετρο 390 χλστ. και οι πίσω 380 χλστ. Προκειμένου να διατηρηθεί το βάρος χαμηλά, η Porsche έχει τοποθετήσει carbon καπό και κάλυμμα κινητήρα, ρεζερβουάρ καυσίμου ασφαλείας FT3 115 λίτρων, και μια τεράστια carbon πίσω αεροτομή.

Ακόμα, υπάρχει μια ελαφριά και leakproof μπαταρία 60Ah ιόντων-λιθίου, τοποθετημένη στο χώρο του συνοδηγού. Στο εσωτερικό υπάρχει carbon τιμόνι, προερχόμενο από την 911 GT3 R, full roll-cage, οθόνη πολλαπλών χρήσεων με ενσωματωμένο data logger της Cosworth, ένα sport Chrono ρολόι, το Porsche Track Precision Race App και το Integrated Lap Trigger.