Η Ford έχει ξεκινήσει την αναδιάρθρωση της και αφού πήρε την απόφαση να διακόψει τις πωλήσεις όλων sedan και hatchback αυτοκινήτων της από την αγορά της Βορείου Αμερικής, προκειμένου να κατασκευάσει περισσότερα SUV και pickups, ανακοίνωσε πως προχωρά στον “μετασχηματισμό” των επιχειρήσεων της που θα ξεκινήσει με “δραστηριότητες αναδιάρθρωσης”.

Η Ford αναφέρει πως οι κινήσεις αυτές έχουν ως σκοπό να εξοικονομηθούν χρήματα. Ανάμεσα στις κινήσεις αυτές είναι το γεγονός πως όλα τα μοντέλα της θα κατασκευάζονται σε 5 ευέλικτες πλατφόρμες, που θα έχει ως αποτέλεσμα την μείωση κατά 20% του χρόνου που χρειάζεται ένα νέο μοντέλο να περάσει από το σκίτσο στη παραγωγή.

Παράδειγμα αποτελεί η CD6 πλατφόρμα που χρησιμοποιεί το νέο Lincoln Aviator, το νέο Explorer, ενώ θα χρησιμοποιηθεί και στην επόμενη γενιά του Mustang. Παράλληλα η Μπλε Οβάλ εταιρία ανακοίνωσε πως θα επενδύσει έως το 2022 4 δισ. δολάρια στην ανάπτυξη αυτόνομης τεχνολογίας και 11 δισ. δολάρια στην ανάπτυξη ηλεκτροκίνητων οχημάτων. Μέχρι το 2022 θα κυκλοφορήσει στην αγορά 40 ηλεκτροκίνητα μοντέλα.

Η Ford θα αναδιοργανώσει το εργατικό της προσωπικό σε πολλά εργοστάσιά της στις ΗΠΑ, προκειμένου να ανταποκριθεί στην αυξανόμενη ζήτηση για pickups και μεγάλα SUV. Έτσι θα μετατοπίσει 500 εργαζομένους της από το ένα εργοστάσιο του Louisville του Kentucky στο άλλο που βρίσκεται στην ίδια περιοχή. Το εργοστάσιο του Flat Rock στο Μίσιγκαν που κατασκευάζει τα Mustang και Lincoln Continental θα χάσει μια βάρδια και πλέον θα λειτουργεί σε μόνο μια βάρδια. 500 εργαζόμενοι του συγκεκριμένου εργοστασίου θα πάνε στο εργοστάσιο παραγωγής κιβωτίων ταχυτήτων στην πόλη Livonia, που βρίσκεται 50 χλμ μακριά από το εργοστάσιο του Flat Rock, ενώ 150 εργαζόμενοι θα πάνε στο εργοστάσιο του Flat Rock. Οι κινήσεις αυτές θα επιτρέψουν την Ford να κατασκευάσει φέτος 25% περισσότερα SUV από όσα είχε αρχικά προγραμματίσει, μιας και η ζήτηση είναι αυξημένη.

Τέλος αναφέρει πως επιταχύνει τον προγραμματισμό της προκειμένου να κατασκευάζει μοντέλα της Lincoln στη Κίνα, προκειμένου αυτά να μην επιβαρύνονται με δασμούς και φόρους εισαγωγής. Η εταιρία ήθελε να ξεκινήσει την παραγωγή των μοντέλων της Lincoln στη Κίνα από τα τέλη του 2019, αλλά πλέον θέλει η παραγωγή να ξεκινήσει όσο γίνεται γρηγορότερα.