Η Ford θέλει να μειώσει το κόστος ανάπτυξης και της κατασκευής νέων μοντέλων της κατά 14 δισ. δολάρια μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια (10 δισ. από μειώσεις στα κόστη υλικών και 4 δισ. από κοινή χρήση εξαρτημάτων, δημιουργώντας λιγότερα πρωτότυπα, μειώνοντας παράλληλα την πολυπλοκότητα).

Για να το καταφέρει αυτό, ο CEO της Μπλε Οβάλ εταιρίας, Jim Hackett, ανακοίνωσε πως η εταιρία του θα σταματήσει την παραγωγή ορισμένων επιβατικών αυτοκινήτων, προκειμένου να βγάλει στην αγορά περισσότερα pickups, SUVs και crossovers, μιας και τα συγκεκριμένα μοντέλα είναι πιο κερδοφόρα σε σχέση με τα hatchback και τα sedan της Ford. Η εταιρία σχεδιάζει να ανακατανείμει κεφάλαια ύψους 7 δισεκατομμυρίων δολαρίων από τα hatchback και sedan, στα pickups και SUV, με τα Bronco και Ranger να επιστρέφουν.

Επίσης η Ford θα επενδύσει σημαντικά κεφάλαια για την ανάπτυξη ηλεκτρικών και αυτόνομων μοντέλων, με την εταιρία να βγάζει στην αγορά μια γκάμα 13 ηλεκτροκίνητων μοντέλων από το 2020 και μετά. Η Ford έχει ήδη ανακοινώσει πως θα μεταφέρει τη παραγωγή της νέας γενιάς του Focus στη Κίνα, προκειμένου να εξοικονομήσει χρήματα, με την εταιρία να προχωρά και σε συνάψεις εταιρικών σχέσεων με τρίτους, όπως έκανε πρόσφατα με την Domino’s και την Lyft.

Ο Hackett μάλιστα αναφέρει πως η εταιρία του θα προσφέρει λιγότερους συνδυασμούς παραγγελίας στα μοντέλα της. Όπως είπε, σήμερα το Fusion/Mondeo προσφέρεται σε 35.000 διαφορετικούς συνδυασμούς. Αυτό θα αλλάξει και στην επόμενη γενιά του θα προσφέρονται μόλις 96, ενώ στο Escape θα υπάρχουν μόλις 10.

Η Ford είπε επίσης πως από το 2019 το 100% των νέων αυτοκινήτων της Ford στις ΗΠΑ θα είναι συνδεδεμένο. Σε παγκόσμια κλίμακα, το ποσοστό αυτό θα φτάσει το 90% το 2020.

Η αμερικανική εταιρία θα επιδιώξει να μειώσει τον χρόνο ανάπτυξης ενός νέου μοντέλου κατά 20%, μειώνοντας παράλληλα και τον χρόνο παρουσίασης της νέας γενιάς κάθε μοντέλου κατά 25%. Αυτό θα συμβεί μέσω της ταχύτερης ανάπτυξης και της υλοποίησης που θα της προσφέρει η τρισδιάσταση εκτύπωση, η ρομποτική, η εικονική πραγματικότητα και άλλων μέτρων εξοικονόμησης χρόνου.

  • Bon Viveur

    Λογική κίνηση οτι ζητάει ο πελάτης παράγεις…

  • manowar

    Μασονοι.. Δωστε κ λωκο ρε καταργηστε και την μαστανγκ για να φτιαξετε περισωτερους καμπινεδες με ροδες

  • Αλεξικέραυνος Αλεξικέραυνος

    “…περισσότερα pickups, SUVs και crossovers, μιας και τα συγκεκριμένα μοντέλα είναι πιο κερδοφόρα σε σχέση με τα hatchback και τα sedan”

    Να μια εξήγηση γιατί οι εταιρείες προωθούν όσο μπορούν τη μόδα των σούβ. Αρμέγουν τα πρόβατα.

  • Anestis Genk

    Μέχρι να κορεστεί και αυτή η αγορά.

  • Anestis Genk

    Μέχρι να κορεστεί και αυτή η αγορά.