Η Porsche μετά την 911 T, παρουσιάζει την 718 Boxster T και την 718 Cayman T. Και τα δύο μοντέλα εξοπλίζονται με τον τετρακύλινδρο 2,0-λιτρο boxer κινητήρα απόδοσης 300 ίππων στις 7.500 σ.α.λ με 380 Nm ροπής στις 2.150 σ.α.λ.

Φορούν ζάντες 20″, χαμηλότερες αναρτήσεις κατά 20 mm, μαύρες χρωμιομένες απολήξεις εξατμίσεων, με τον κινητήρα να συνδυάζεται τόσο με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων με Porsche Torque Vectoring (PTV), όσο και με PDK κιβώτιο ταχυτήτων, που έχουν κοντύτερες σχέσεις και εξοπλίζονται με το σύστημα PADM. H 718 Cayman T ζυγίζει 1.350 κιλά με το μηχανικό κιβώτιο και 1.380 κιλά με το αυτόματο PDK. Και τα δύο, τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνουν σε 5,1 δευτερόλεπτα (4,7 δευτ. με το PDK), έχοντας τελική ταχύτητα 275 χλμ/ώρα.

Το Sport Chrono πακέτο βρίσκεται στον βασικό εξοπλισμό των 718 Boxster T και 718 Cayman T, προσφέροντας τέσσερα προγράμματα λειτουργίας (Normal, Sport, Sport Plus και Individual), που ο οδηγός μπορεί να τα επιλέξει από τον σχετικό διακόπτη που βρίσκεται πάνω στο τιμόνι.

Παραδοσιακά το γράμμα “T” στα μοντέλα της Porsche σημαίνει “Touring”. Οι Porsche 718 Boxster T και 718 Cayman T διαθέτουν μαύρες λεπτομέρειες, σπορ ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα με το λογότυπο 718 να είναι ραμμένο στα προσκέφαλα. Επίσης συναντάμε GT σπορ τιμόνι, ειδικά λογότυπα στον πίνακα οργάνων, μαύρα γυαλιστερά διακοσμητικά, λουριά αντί για κανονικά πόμολα και νέα μαρσπιέ.

Το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας PCM έχουν αφαιρεθεί και στη θέση του υπάρχει ένας μεγάλος χώρος αποθήκευσης, με τους πελάτες να μπορούν να παραγγείλουν το PCM χωρίς επιπλέον χρέωση. Η Porsche επέλεξε να αφαιρέσει το PCM από τον βασικό εξοπλισμό για να εξισορροπήσει το πρόσθετο βάρος που δημιούργησε η εγκατάσταση του φίλτρου σωματιδίων βενζίνης GPF.

Τα μοντέλα προσφέρονται στα εξής χρώματα: Βlack, Indian Red, Racing Yellow, Carrara White, Deep Black, GT Silver, Lava Orange και Miami Blue. Η τιμή της 718 Cayman T ξεκινά στη Γερμανία από τις 63.047 ευρώ, ενώ η 718 Boxster T ξεκινά από τις 65.070 ευρώ.