Τον Αύγουστο του 2017, η Lexus έκανε γνωστό ότι 12 LFA παρέμεναν απούλητα στις Η.Π.Α., παρότι στις 14 Δεκεμβρίου του 2012 βγήκε από το εργοστάσιο Motomachi της Ιαπωνίας το τελευταίο από τα 500 LFA που είχε σκοπό να κατασκευάσει η Lexus, το οποίο ήταν λευκό LFA Nürburgring Package. Σε πρόσφατη αντίστοιχη ανακοίνωση, η ιαπωνική εταιρία αναφέρει ότι πλέον υπάρχουν διαθέσιμα 7 καινούρια LFA, καθώς τα τρία πουλήθηκαν τους εναπομείναντες μήνες του 2017 και τα άλλα δύο την περασμένη χρονιά. Το ένα σε έναν dealer στην πολιτεία της Μασαχουσέτης και το άλλο στην πολιτεία της Τζόρτζια στις Η.Π.Α.

Αρχικά, η Lexus είχε δηλώσει ότι είχε την πρόθεση να παραλάβει νέες παραγγελίες μόνο από τους πελάτες της, ώστε να αποφευχθεί η μείωση των τιμών και η κερδοσκοπία. Ωστόσο, το 2010, όταν οι παραγγελίες για το μοντέλο άρχισαν να μειώνονται και για να διασφαλιστεί ότι τα αυτοκίνητα δεν θα κάθονταν στο εργοστάσιο, η εταιρεία επέτρεψε στους υπάρχοντες κατόχους LFA να παραγγείλουν ένα δεύτερο αυτοκίνητο, ενώ επέτρεπε στους αντιπροσώπους και τα υψηλόβαθμα στελέχη της να παραγγέλνουν αυτοκίνητα για τον εαυτό τους ή για να τα πουλήσουν. Έτσι, μερικά από τα αυτοκίνητα που έχουν παραγγελθεί από τους αντιπροσώπους εξακολουθούν να εμφανίζονται ως νέες πωλήσεις, τα οποία πωλούνται σε πολύ παραπάνω λεφτά από την εργοστασιακή τιμή.

Να θυμίσω πως το αυτοκίνητο μηχανικά φορά τον V10 κινητήρα, 4,8 λίτρων κινητήρα, με τη δύναμη να φτάνει τα 560 άλογα, στις 8.700 σ.α.λ., και τα 480 Nm ροπής, στις 6.800 σ.α.λ.. Η κίνηση περνά στον πίσω άξονα μέσα από ένα 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο και το απόβαρο είναι 1.480 κιλά. Επιταχύνει στα 100 χλμ/ώρα από στάση σε 3,7 δευτερόλεπτα και η τελική του ταχύτητα διαμορφώνεται στα 325 χλμ/ώρα.