Στα μέσα της εβδομάδας, η Porsche παρουσίασε επίσημα την αγωνιστικής 718 Cayman GT4 Clubsport, και όπως ήταν ήδη σαφές από τις δοκιμές εξέλιξης της τον περασμένο Απρίλιο στη Monza, η νέα 718 Cayman GT4 Clubsport τροφοδοτείται από τον “παλιό” 3,8-λίτρων εξακύλινδρο ατμοσφαιρικό κινητήρα, απόδοσης 425 ίππων και 425 Nm ροπής.

Τον ίδιο κινητήρα θα έχει και η street-legal 718 Cayman GT4, με το pre-facelift μοντέλο να είχε μια κεντρική διπλή απόληξη για την εξάτμιση, που χάριζε στον flat-6 μια εξαιρετική μελωδία. Για το μοντέλο του 2019, οι μηχανικοί της γερμανικής εταιρίας επέλεξαν να “χωρίσουν” την εξάτμιση, καθώς θα διαθέτει δυο απολήξεις στα άκρα του πίσω προφυλακτήρα.

Τον περασμένο Σεπτέμβριο, κατά τη διάρκεια της πιο πρόσφατης δοκιμής εξέλιξης του αυτοκινήτου, βρέθηκαν στην πίστα δύο 718 GT4, μια με “σιγαστήρες” στην εξάτμιση και μια χωρίς. Πάτα το play για να δεις τις διαφορές του ήχου!