Σε λίγες ώρες ξεκινουν οι πρώτες χειμερινές δοκιμές ενόψει της νέας σεζόν της F1 και η Ferrari έχει εκτιμήσει ότι οι νέοι κανονισμοί για την αεροδυναμική που θα ισχύσουν από φέτος, θα κάνουν τα μονοθέσια περίπου κάτα 1,5 δευτερόλεπτο πιο αργά ανά γύρo, σε σύγκριση με τα περσινά.

Όπως ξέρεις, τα νέα μονοθέσια διαθέτουν μια απλούστερη εμπρός και πίσω αεροτομή, πιο μικρούς αεραγωγούς για την ψύξη των φρένων, όπως και πιο απλό σχεδιασμό των bargeboards, έτσι ώστε να διευκολυνθούν οι μάχες “σώμα με σώμα”.

Στις δηλώσεις του, κατά την παρουσίαση του της SF90, το νέο μονοθέσιο της Ferrari για το 2019, ο νέος επικεφαλής της ομάδας, Mattia Binotto, είπε:

Προβλέψαμε μια επίδραση του 1,5 δευτερολέπτου ανά γύρο πριν δοκιμάσαμε για πρώτη φορά το μονοθέσιο στην αεροδυναμική σήραγγα, [και] ήταν αυτό που πήραμε ως αποτέλεσμα. Έτσι, τα νέα μονοθέσια είναι βαρύτερα σε σχέση με πέρυσι και η αεροδυναμική, ειδικά η εμπρόσθια πτέρυγα, έχει απλοποιηθεί πολύ. Η προσδοκία ήταν 1,5 δευτερόλεπτο και αυτό έχει αποδειχθεί. Έτσι, τώρα το ζήτημα είναι πόσο από το 1,5 δευτερόλεπτο θα κερδίσουμε κατά τη διάρκεια της σεζόν και της εξέλιξης του μονοθεσίου. Το πόσο θα ανακάμψουν οι χρόνοι, μόνο η πίστα μπορεί να πει.

Οι αλλαγές στην εμπρόσθια πτέρυγα έχουν σημαντικό αντίκτυπο στην αεροδυναμική απόδοση ολόκληρου του μονοθεσίου. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι οι ομάδες έχουν πλέον λιγότερο περίπλοκα σχέδια για να προσπαθήσουν να διαχειριστούν τη ροή του αέρα και επίσης έχουν μικρότερο έλεγχο για το πώς να κατευθύνουν τον αέρα προς τα κάτω.