Η Kia δίνει τα αναλυτικά τεχνικά χαρακτηριστικά του e-Soul για την Ευρώπη

Σχετικά άρθρα

Τρεις μήνες μετά τα αποκαλυπτήρια της τρίτης γενιάς του Soul, το οποίο στην Ευρώπη θα κυκλοφορήσει αποκλειστικά ως ηλεκτρικό, η Kia κάνει γνωστό ότι το μοντέλο θα κάνει το ντεμπούτο του στην ήπειρο μας στην έκθεση της Γενεύης, την ερχόμενη εβδομάδα, και σύμφωνα με πληροφορίες μας στην Ελλάδα -αν όλα πάνε βάσει προγράμματος- θα εισαχθεί προς το τέλος του 2019.

Το e-Soul είναι το τρίτο ηλεκτρικό μοντέλο από την κορεάτικη εταιρία, η οποία πιστεύει ότι δεν θα κανιβαλίσει τις πωλήσεις του e-Niro (και αντίθετα), καθώς και τα δύο αυτοκίνητα θα σου προσφέρουν κάτι διαφορετικό, όσον αφορά τις τεχνολογίες, το σχεδιασμό και τη λειτουργικότητα τους.

Κατά την εξέλιξη του e-Soul, η Kia είχε ως σημεία αναφοράς το Hyundai Kona Electric, το Nissan Leaf και το BMW i3. Από το 2014 που ξεκίνησε να διατίθεται το Soul EV στην Ευρώπη, η Kia έχει πουλήσει πάνω από 21.000 αυτοκίνητα και με το νέο μοντέλο να διατίθεται αποκλειστικά ως ηλεκτροκίνητο, η εταιρία ευελπιστεί ότι το νούμερο αυτό θα αυξηθεί σημαντικά.

Ηλεκτροκινητήρας

Το e-Soul θα είναι το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο στην Ευρώπη που θα πωλείται σε δύο χωρητικότητες μπαταριών, μια 39,2 kWh και μια 64 kWh. Η βασική έκδοση των 39,2 kWh συνδυάζεται με ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων με ροπή 365 Nm και προσφερόμενη αυτονομία με μία φόρτιση έως 277 χιλιόμετρα. Η ενεργειακή απόδοση των 145 Wh/ χλμ. (συνδυασμένη WLTP) είναι 30% καλύτερη από το δημοφιλέστερο σε πωλήσεις ηλεκτρικό στην ευρωπαϊκή αγορά. Το βάρος του αυτοκίνητο με την συγκεκριμένη μπαταρία ανέρχεται στα 1.593 κιλά, και για τα 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται 9,6 δευτ., πιάνοντας τελική 156 χλμ./ώρα.

Η μεγαλύτερη έκδοση των 64 kWh συνδυάζεται με ηλεκτροκινητήρα 204 ίππων και ροπή 395 Nm. Προσφέρει έως 452 χιλιόμετρα ηλεκτροκίνησης σε κύκλο WLTP, με την κατανάλωση να είναι μόλις στις 157 Wh/χλμ., όντας 24% χαμηλότερη από το τρέχον best-selling ηλεκτρικό της Ευρώπης. Μάλιστα στις μακρινές διαδρομές η τιμή αυτή μειώνεται στις 109 Wh/ χλμ. Το βάρος του αυτοκίνητο με την συγκεκριμένη μπαταρία ανέρχεται στα 1.682 κιλά, και για τα 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται 7,6 δευτ., πιάνοντας τελική 167 χλμ./ώρα.

Ανεξαρτήτου έκδοσης, το νέο e-Soul έχει την δυνατότητα φόρτισης της μπαταρίας του από το 20% στο 80% σε περίπου 42 λεπτά της ώρας χρησιμοποιώντας ταχυφορτιστή 100 kW DC. Ακόμα, εφοδιάζεται στάνταρ με προηγμένο σύστημα ανάκτησης ενέργειας που διαθέτει προσαρμοζόμενη κλιμάκωση και ειδικούς διακόπτες πίσω από το τιμόνι. Επιπρόσθετα η επιλογή οδηγικού προφίλ (Drive Mode Select) επιτρέπει στον οδηγό να υιοθετήσει το προτιμώμενο στιλ επιλέγοντας ανάμεσα στα ‘Normal’, ‘Eco’, Eco+’ και ‘Sport’

Μπαταρία

Το νέο e-Soul διαθέτει μια νέα αερόψυκτη μπαταρία πολυμερών ιόντων λιθίου, με μειωμένο μείγμα κοβαλτίου και νέα χημεία κυττάρων NCM 8:1:1 (80% νικέλιο, 10% κοβάλτιο, 10% μαγγάνιο). Η μπαταρία είναι τοποθετημένη κάτω από το χώρο αποσκευών και με ταχυφορτιστή 100 kW, το 80% της μεγάλης μπαταρίας χρειάζεται 54 λεπτά για να φορτίσει. Η μπαταρία είναι χωρισμένη σε τρία μέρη, με το ένα να βρίσκεται κάτω από το κάθισμα, και τα άλλα δύο στο πάτωμα. Φυσικά, η Kia προσφέρει το e-Soul με εγγύηση 7 χρόνων/150.000 χλμ. για τον ηλεκτροκινητήρα και την μπαταρία.

Το αυτοκίνητο

Ξεκινώντας από τις διαστάσεις, το e-Soul έχει μήκος 4.195 χλστ., το οποίο είναι μακρύτερο κατά 55 χλστ. από το προηγούμενο μοντέλο. Το πλάτος του αγγίζει τα 1.800 χλστ., και το ύψος του τα 1.600 χλστ., ενώ το μεταξόνιο ανέρχεται σε 2.600 χλστ., όντας μεγαλύτερο κατά 30 χλστ. από το προηγούμενο μοντέλο.

Σχεδιαστικά, η Kia υπερηφανεύεται για τον ολοκαίνουριο εξωτερικό σχεδιασμό του, που παραμένει πιστός στις ρίζες του αυτοκινήτου. Έτσι, βλέπουμε ένα ξεχωριστό μοντέλο γεμάτο με μοναδικό στυλ, με το e-Soul να έχει ένα εξελικτικό σχέδιο, το οποίο όμως κάνει τον funky χαρακτήρα του να είναι άμεσα αναγνωρίσιμος. Ωστόσο, υπάρχουν αρκετές αλλαγές, που το καθιστούν πιο μοντέρνο και σύγχρονο.

To μπροστινό εντυπωσιακό μέρος με την κλειστή μάσκα και τους full-LED προβολείς υπερθεματίζεται από το πλάτος του αυτοκινήτου, ενώ η υποδοχή φόρτισης βρίσκεται κρυμμένη πίσω από ένα κάλυμμα στο ύψος του μπροστινού προφυλακτήρα. Τέλος, στο νέο e-Soul η πίσω ανάρτηση αποτελείται από διπλά ψαλίδια, που αντικαθιστούν τον ημιάκαμπτο άξονα.

Εσωτερικό

Το ίδιο μοτίβο συνεχίζεται και στο εσωτερικό, με τα υλικά να είναι υψηλότερης ποιότητας, ενώ το e-Soul εξοπλίζεται με τις πιο σύγχρονες τεχνολογίες ασφάλειας που διαθέτει η κορεάτικη εταιρία. Μια από τις μεγαλύτερες αλλαγές είναι ο ολοκαίνουργιος περιστροφικός επιλογέας στο κέντρο της κονσόλας, ενώ το σύστημα ψυχαγωγίας του Soul βασίζεται σε μια οθόνη αφής 10,25 ιντσών, που μεταξύ άλλων προσφέρει κάμερα οπισθοπορείας και σύστημα καθοδήγησης στάθμευσης.

To infotainment υποστηρίζει Apple CarPlay και Android Auto, καθώς και από την ασύρματη συνδεσιμότητα μέσω Bluetooth, ενώ το ηχοσύστημα συνδυάζεται -προαιρετικά- με 10 ηχεία της Harman Kardon και χειριστήρια τοποθετημένα στο τιμόνι.

Φωτογραφίες

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Η Stellantis επενδύει €100 εκατ. για νέα μπαταρία του Fiat 500e

Η Stellantis ανακοίνωσε ότι θα επενδύσει 100 εκατομμύρια ευρώ για την κατασκευή μιας νέας μπαταρίας για το Fiat 500e, που θα αυξήσει την αυτονομία...

Genesis G80 EV Magma Concept

Στο περίπτερο της Genesis στην έκθεση του Πεκίνου βρίσκεται το G80 EV Magma Concept, με το πρωτότυπο να ξεχωρίζει από το νέο bodykit κατασκευασμένο...

Τέσσερα πρωτότυπα από την Nissan

Τα πρωτότυπα Epoch, Evo, Epic και Era παρουσίασε στην έκθεση του Πεκίνου η Nissan, πρωτότυπα που δημιουργήθηκαν σε συνεργασία με την Dongfeng Motor. Πρόκειται...