Τον Ιανουάριο του 2018, η Ford παρουσίασε το -αμερικάνικων προδιαγραφών- Ranger, το οποίο παίρνει κίνηση από τον τετρακύλινδρο EcoBoost 2,3-λίτρων κινητήρα, απόδοσης 270 ίππων και 420 Nm ροπής. Ο συγκεκριμένος κινητήρας είναι η εξελιγμένη μορφή του κινητήρα του Focus RS, έχοντας λύσει όλα τα προβλήματα αξιοπιστίας και είναι ο ίδιος που τοποθετήθηκε στο -πρόσφατα παρουσιασμένο- νέο Focus ST.
Ο εν λόγω κινητήρας συνδυάζεται στο pickup της Ford με 10-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο και ο βελτιωτικός οίκος Hennessey ετοιμάζει ένα πακέτο αναβάθμισης για το Ranger. Προτού το παρουσιάσει, όμως, το ανέβασε στο δυναμόμετρο για να έχει μέτρο σύγκρισης. Εκεί έδειξε ότι αποδίδει 243 άλογα και 363.2 Nm ροπής στην πισωκίνητη έκδοση, κάτι που μεταφράζεται σε 10% απώλεια ιπποδύναμης και 13,58% μείωση της ροπής.