Παρότι δοκιμές, ο Charles Leclerc τρέλανε τα χρονόμετρα, καθώς με χρόνο 1:16.231 ολοκλήρωσε την σημερινή -έβδομη- ημέρα δοκιμών στην κορυφή του πίνακα των χρόνων, με την Ferrari του Μονεγάσκου να γίνεται το πρώτο μονοθέσιο προδιαγραφών 2019 που σπάει το φράγμα των 77 δευτ. στην πίστα της Βαρκελώνης. Ο χρόνος αυτός ήταν μόλις 0,058 δευτ. αργότερος από τον χρόνο της pole position του 2018, με τον Leclerc να ήταν ιδιαίτερα δραστήριος σήμερα, καθώς έγραψε 138 γύρους, αλλά ολοκλήρωσε την ημέρα του -μισή ώρα πριν το πέσιμο της σημαίας- με μηχανικό πρόβλημα και καπνό στο πίσω μέρος, που τον ανάγκασε να παρκάρει την Ferrari SF90 λίγο μετά την στροφή 8. Να σημειωθεί πως η αιτία του χθεσινού ατυχήματος του Vettel ήταν μια σπασμένη ζάντα.

1

Ο χρόνος του οδηγού της ιταλικής ομάδας γίνεται ακόμα πιο εντυπωσιακός, καθώς σήμερα το πρωί η πλειοψηφία των ομάδων επιχείρησε γρήγορους γύρους με τα πολύ μαλακά (C5) ελαστικά της Pirelli, με τον χρόνο του Leclerc να ήταν έξι δέκατα ταχύτερος από αυτόν του Alexander Albon με την Toro Rosso και οκτώ δέκατα ταχύτερα από το Lando Norris της McLaren. Ο συνδυασμός των τριών ταχύτερων sector του Leclerc στην πίστα της Βαρκελώνης είχε άθροισμα 1:15 ψηλά και με τον Leclerc να δηλώνει ότι υπάρχει πολύ περισσότερος ρυθμός να βγει από τον ίδιο και την ομάδα.

2

Αντιθέτως, ο Pierre Gasly είχε μια κακή ημέρα, καθώς ο Γάλλος τράκαρε αρκετά σοβαρά το πίσω μέρος της Red Bull RB15, μετά από λάθος του που οδήγησε στην αποσταθεροποίηση του πίσω μέρους του μονοθεσίου με αποτέλεσμα να χτυπήσει τις μπαριέρες στην στροφή 9. Αυτό είχε αποτέλεσμα να καταστρέψει την εμπρός και πίσω αεροοτομή της RB15 και να τον καθηλώσει στο γκαράζ της αυστριακής ομάδας. Μέχρι τότε είχε καταφέρει να γράψει 65 γύρους, με τον ταχύτερο να είναι στο 1:17.091.

3

Χρόνο 1:16 έγραψε και ο οδηγός της Toro Rosso, Alexander Albon, ο οποίος για την ακρίβεια ήταν ο πρώτος που έσπασε το 1:17. Οι οδηγοί της Renault, Daniel Ricciardo και Nico Hulkenberg είδαν τα ονόματα τους στην πέμπτη και έκτη θέση του πίνακα των χρόνων αντίστοιχα, με περίπου τρία δέκατα του δευτερολέπτου μεταξύ τους διαφορά. Οι ταχύτεροι χρόνοι και των δύο έγιναν με τα C5 ελαστικά, γράφοντας αθροιστικά 138 γύρους για την ομάδα του Enstone.

4

Τα συμβάντα του Leclerc και του Gasly έφεραν δύο κόκκινες σημαίες, ενώ υπήρχε μια τρίτη με υπαίτιο τον Lance Stroll, όταν η Racing Point RP19 σταμάτησε στην μέση της πίστας εξαιτίας ενός προβλήματος σε έναν αισθητήρα. Ακολούθως, ο Romain Grosjean περιορίστηκε σε μόλις δώδεκα γύρους με την Haas του, αφού η ομάδα είχε ένα πρόβλημα με την εξάτμιση του κινητήρα της Ferrari στην VF-19.

5

Η Mercedes συνέχισε να κρατάει πολύ χαμηλούς τόνους, με τον Lewis Hamilton να κάνει το πρωί τον ταχύτερο γύρο του με τα δεύτερα σκληρότερα ελαστικά (C2), γράφοντας 1:18.097. Η γερμανοαγγλική ομάδα επέμεινε στα μεγάλα stints και θα πρέπει να περιμένουν την τελευταία ημέρα για να δούμε αν θα κάνει γρήγορους γύρους με τα C5 ελαστικά. Το απόγευμα την σκυτάλη πήρε ο Bottas, με την ομάδα να γράφει συνολικά 181 γύρους και από την αρχή των δοκιμών πάνω από 1.000.

6

Στην ενδέκατη θέση βρέθηκε ο George Russell, ο οποίος έγραψε 140 γύρους, κάτι που σημαίνει ότι η Williams ήταν η τρίτη πιο παραγωγική ομάδα της ημέρας, ενώ δήλωσαν αισιόδοξοι καθώς έκαναν ένα συνδυασμό κατατακτηρίων και αγώνων. Τέλος, ο Kevin Magnussen με τη Haas τερμάτισε στην τελευταία θέση.

Το απόγευμα, πολλές ομάδες επέλεξαν να επικεντρωθούν σε μεγάλα stints και έτσι οι χρόνοι οι τρεις πρώτοι της ημέρας παρέμειναν αμετάβλητοι μετά το μεσημεριανό διάλειμμα.

7Τα highlights

8Οι χρόνοι της ημέρας