H McLaren παρουσίασε τον περασμένο Οκτώβριο τη Speedtail και στην έκθεση της Γενεύης έδωσε μερικές νέες τεχνικές λεπτομέρειες για το ισχυρότερο και γρηγορότερο αυτοκίνητο που έχει κατασκευάσει ποτέ η βρετανική εταιρία.

Στην ελβετική έκθεση, η Speedtail έκανε το πρώτο της δημόσιο ντεμπούτο, και μέχρι σήμερα ξέραμε ότι το υβριδικό σύνολο αποδίδει 1.050 άλογα. Ο επικεφαλής των μοντέλων της Ultimate Series της McLaren, Andy Palmer, έκανε γνωστό ότι ο 4,0-λίτρων V8 twin-turbo κινητήρας εσωτερικής καύσης αποδίδει 746 άλογα και 799 Nm, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας 308 άλογα και 347 Nm. Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης και ο ηλεκτροκινητήρας παρέχουν το peak της ισχύ τους σε διαφορετικά σημεία, γι’αυτό και η συνδυαστική απόδοση τους δεν είναι όση ανακοινώνεται.

Ο V8 κινητήρας είναι ο ίδιος που κινεί τις 720S και Senna, αλλά έχει τροποποιηθεί κατάλληλα για να δεχτεί τον ηλεκτροκινητήρα. Αυτός κινεί απευθείας τον άξονα εισόδου του επτατάχυτου διπλοσύμπλεκτου κιβωτίου της Graziano, που σημαίνει ότι το Speedtail δεν μπορεί να οδηγηθεί με αμιγώς ηλεκτρική ενέργεια, όπως έκανε η McLaren P1.

Η τροφοδοσία του ηλεκτρικού κινητήρα γίνεται από μια μπαταρία βάρους 52 κιλών, που βρίσκεται κάτω από τη δεξαμενή καυσίμου, η οποία έχει την διπλάσια χωρητικότητα ενώ ταυτόχρονα και τον μισό όγκο από την αντίστοιχη μπαταρία της P1. Ακόμα, υπάρχει ένας ασύρματος φορτιστής στο κάτω μέρος του εμπρός τμήματος. Το μήκος της Speedtail φτάνει τα 5.137 χλστ. και είναι με διαφορά το πιο αεροδυναμικό μοντέλο που έχει κατασκευάσει ποτέ η McLaren, ενώ το βάρος της ανέρχεται στα 1.430 κιλά, όταν η 720S είναι 1.283 κιλά και η P1 ήταν 1.450 κιλά.

Για τα 0-300 χλμ/ώρα χρειάζεται 12,8 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 403 χλμ/ώρα. Η McLaren θα κατασκευάσει 106 Speedtail που ήδη έχουν βρει ιδιοκτήτες, μιας και αυτοί πλήρωσαν 1,75 εκατ. λίρες (2 εκατ. ευρώ) χωρίς φόρους προκειμένου να το προσθέσουν στο γκαράζ τους, με την McLaren να δηλώνει πως οι παραδόσεις του νέου της αυτοκινήτου θα ξεκινήσουν στις αρχές του 2019. Όλα τα αυτοκίνητα θα είναι coupe και δεν θα υπάρχει μια GTR έκδοση αποκλειστικά για χρήση εντός πίστας, όπως έκανε η McLaren στις F1 και P1.