Οι φήμες που κυκλοφόρησαν στα τέλη του περασμένου Ιανουαρίου είχαν βάση, καθώς σήμερα το πολυτελές παρακλάδι της Nissan ανακοίνωσε με κάθε επισημότητα ότι αποχωρεί από την αγορά της δυτικής Ευρώπης στις αρχές του 2020. Η Infiniti θα συνεχίσει τις λιανικές της δραστηριότητες στην ευρωπαϊκή αγορά έως ότου δημιουργηθεί ένα προσαρμοσμένο σχέδιο μετάβασης για aftersales υπηρεσίες, συμπεριλαμβανομένου της συντήρησης των οχημάτων και των επισκευών μέσα στην εγγύηση.

Εκτός της αποχώρησης από τις αγορές της Δυτικής Ευρώπης, η Infiniti θα ακυρώσει επίσης την παραγωγή των Q30 και QX30 στο εργοστάσιο της στο Sunderland του Ηνωμένου Βασιλείου. Η συναρμολόγηση των δύο μοντέλων θα σταματήσει μέχρι τα μέσα του 2019, με την Infiniti να ανακοινώνει ότι η διοίκηση των εργοστασίων θα συζητήσει οποιεσδήποτε επιπτώσεις στο εργοστάσιο με τους εργαζόμενους και τους αντιπροσώπους τους.

Επιπλέον, η αυτοκινητοβιομηχανία υπόσχεται ότι θα εργαστεί για να βρει εναλλακτικές ευκαιρίες για κάθε εργαζόμενο που θα επηρεαστεί από την αποχώρηση της από τη Δυτική Ευρώπη. Μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία, η Infiniti θα κλείσει όλες τις συμφωνίες δικαιόχρησης στην Ευρώπη, παρέχοντας υποστήριξη και υπηρεσίες που απαιτούνται για την ομαλή μετάβαση.

Ενδιαφέρον έχει ότι η απόσυρση από τη Δυτική Ευρώπη δεν σημαίνει ότι η εταιρεία θα εγκαταλείψει την Ανατολική Ευρώπη. Επίσης, το σχέδιο αναδιάρθρωσης της Infiniti δεν θα έχει επίδραση στις αγορές της Μέσης Ανατολής και της Ασίας, οι οποίες συνεχίζουν να έχουν αυξητικές πωλήσεις.

Η Infiniti ξεκίνησε την εμπορική της πορεία στην Ευρώπη πριν από 10 χρόνια, και πέρυσι η εταιρία πούλησε σχεδόν 6.500 μοντέλα της στην Ευρώπη, την ώρα που το 2017 είχε πουλήσει 12.571 αυτοκίνητα.

Η εταιρία θα επικεντρωθεί τώρα στα SUV και θα στοχεύσει στις αγορές των ΗΠΑ και της Κίνας. Η εταιρεία σχεδιάζει επίσης να καταργήσει τα πετρελαιοκίνητα μοντέλα της μέχρι το 2021.