Οι πληροφορίες για συγκεκριμένο εγχείρημα είναι συγκεχυμένες, καθώς πριν κάτι μήνες είχε γίνει γνωστό ότι η η Ford ίσως βοηθήσει την αναβίωση του κλασικού Land Rover Defender, ένα project το οποίο ηγείται ο CEO και ιδιοκτήτης της εταιρείας χημικών Ineos, Jim Ratcliffe.
Τα τελευταία νέα αναφέρουν ότι η Ineos Automotive έχει συνάψει σύμβαση με την MBtech, μια γερμανική εταιρεία που ανήκει εν μέρει στη Daimler, για την ανάπτυξη του εν λόγω εκτός δρόμου οχήματος. Παρόλα αυτά, η αναβίωση του κλασικού Defender θα χρησιμοποιεί κάποιον κινητήρα της BMW, και όχι τη Mercedes, ο οποίος θα τοποθετηθεί στον διαμήκη άξονα. Αυτός θα μεταφέρει την κίνηση με ένα σύστημα τετρακίνησης, το οποίο θα στέλνει περισσότερη ροπή στον πίσω άξονα.
Η Jaguar Land Rover έχει δηλώσει προηγουμένως ότι δεν έχει κανένα πρόβλημα με λίγο ανταγωνισμό από την Ineos, αλλά θα παρακολουθεί από στενά τις προσπάθειες της εταιρείας για ότι έχει να κάνει με θέματα πνευματική ιδιοκτησίας.
Να θυμίσω, ότι η Ineos έχει πάρει την απόφαση να ξεκινήσει την παραγωγή ενός SUV που θα μοιάζει πολύ στο Defender, αλλά σε καμία περίπτωση δεν θα αποτελεί αυθεντική ρέπλικα του σκληροτράχηλου μοντέλου. Ο Ratcliffe όντας μεγάλος θαυμαστής του Defender είναι αποφασισμένος να το επαναφέρει στη παραγωγή υπό κάποια μορφή, που θα έχει έντονη ομοιότητα με το Defender, αλλά θα χρησιμοποιεί διαφορετικό όνομα. Τέλος, το φιλόδοξο σχέδιο του Ineos αναφέρει ότι οι πωλήσεις του SUV της θα κυμαίνεται μεταξύ 25.000 και 30.000 μονάδων ετησίως, όταν ξεκινήσει η διάθεση του το 2021.