O Rory Reid του Top Gear θέλησε να διαπιστώσει ποιο από τα Honda NSX, BMW M5 Competition και Mercedes-AMG E63 S είναι ταχύτερο στην ευθεία.
Να θυμίσω πως η BMW M5 φορά τον V8 4,4-λίτρων biturbo κινητήρα που αποδίδει 625 άλογα μεταξύ 5.600 και 6.700 σ.α.λ με 750 Nm ροπής. Ο κινητήρας συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο M Steptronic 8 σχέσεων και έχει τρία προγράμματα λειτουργίας Efficient, Sport, and Sport Plus. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 3,3 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ/ώρα σε 10,8 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα. Για τους “πιο δραστήριους” η BMW μπορεί να αφαιρέσει τον περιοριστή και η τελική ταχύτητα να ξεπεράσει το φράγμα των 300 χλμ/ώρα, αγγίζοντας τα 305 χλμ/ώρα. Ζυγίζει 1.865 κιλά.
Από την άλλη, η Mercedes-AMG E63 S κινείται από τον 4,0 λίτρο V8 με την χρήση δύο υπερσυμπιεστών twin-scroll για βελτίωση των επιδόσεων και μείωση του turbo-lag και αποδίδει 612 άλογα με 850Nm ροπής. Ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα νέο 9-αρι αυτόματο κιβώτιο AMG SPEEDSHIFT MCT, η κίνηση περνά σε όλους τους τροχούς, κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 3,5 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 250 χλμ/ώρα, ενώ με το AMG Driver’s package αυτή ανέρχεται στα 300 χλμ/ώρα. Ζυγίζει 1.880 κιλά.
Το Honda NSX φορά έναν twin-turbo V6 κινητήρα, 3,5 λίτρων, που αποδίδει -μαζί με τη βοήθεια των ηλεκτροκινητήρων- 580 άλογα και 645 Nm ροπής από τις 2.000 σ.α.λ.. Η κίνηση φτάνει και στους δύο άξονες, μέσα από ένα 9-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, και ζυγίζει 1.725 κιλά.