Νέα εβδομάδα, νέο -τέταρτο- video από τη σειρά των πέντε που έχει ετοιμάσει ο Henry Catchpole για να μας δείξει τα highlight της κάθε γενιάς της M3. Σε αυτό βλέπουμε την πιο extreme έκδοση της γενιάς (E92) του μοντέλου που βγήκε από το εργοστάσιο της BMW. Η M3 GTS παρουσιάστηκε το Νοέμβριο του 2009, και μηχανικά εφοδιάζεται με τον 4,4 λίτρων κινητήρα ο οποίος βασίζεται στον 4,0 λίτρων κινητήρα που τοποθετείται στην “στάνταρ” M3. Ως αποτέλεσμα του υπερκυβισμού το αυτοκίνητο αποδίδει πλέον 450 άλογα με την κίνηση να μεταδίδεται στο πίσω άξονα μέσω του 7-τάχυτου M-DCT κιβωτίου διπλού συμπλέκτη.
Για τα 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται 4,4 δευτερόλεπτα, ολοκληρώνει το χιλιόμετρο σε 22,5 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ταχύτητα ξεπερνά τα 305 χλμ/ώρα. Ακόμα, φορά νέες αναρτήσεις, roll-gate, ζάντες 19″ με λάστιχα 255/35 μπροστά και 285/30 πίσω, ενώ διαθέτει μια τεράστια πίσω ρυθμιζόμενη αεροτομή που προσφέρει την απαραίτητη κάθετη δύναμη, βελτιώνοντας την οδηγική συμπεριφορά του μοντέλου.
Φυσικά σε μια τέτοια έκδοση έπρεπε να μειωθεί το βάρος του αυτοκινήτου. Έτσι χάρη στο σύστημα της εξάτμισης που είναι κατασκευασμένο εξ’ολοκλήρου από τιτάνιο, την carbon οροφή, την αφαίρεση των πίσω καθισμάτων και την αφαίρεση του κλιματισμού, η M3 GTS ζυγίζει 136 κιλά λιγότερα από την απλή M3. Αυτό την έκανε ιδιαίτερα γρήγορη, με τη GTS να σταματάει νωρίτερα τα χρονόμετρα στην πίστα του Nurburgring ακόμη και από την M3 E46 CSL.
Πιο συγκεκριμένα, η BMW M3 GTS έγραψε εκεί χρόνο 7 λεπτά και 48 δευτερόλεπτα, 17 δευτερόλεπτα ταχύτερη από την απλή M3 και 2 δευτερόλεπτα ταχύτερη από τις Porsche 911 Carrera S του 2010 και BMW M3 CSL 2003. Βέβαια στο Hockenheim με χρόνο 1:12.5 είχε κάνει καλύτερο χρόνο ακόμη και από την Ferrari F430 και το Audi R8. Η παραγωγή της M3 GTS ξεκίνησε τον Μάιο του 2010, και κατασκευάστηκαν μόλις 135 με την τιμή του να ορίζεται στις €115.000 στην Γερμανία.