Η VW ανακοίνωσε τα σχέδιά της για το τι θα κάνει με τις παλιές μπαταρίες των ηλεκτρικών της μοντέλων. Οι μπαταρίες των ID μοντέλων της, αλλά και όλων των ηλεκτρικών μοντέλων που θα βασίζονται στην MEB πλατφόρμα θα επαναχρησιμοποιηθούν στους φορητούς σταθμούς φόρτισης που διαθέτουν μπαταρία 360 kWh και μπορεί να φορτίσουν ένα όχημα με μέγιστη ταχύτητα φόρτισης τα 100 kW.

Οι σταθμοί αυτοί μπορούν να εγκατασταθούν σε καθορισμένα σημεία και θα είναι εύκολα προσβάσιμοι. Ο κάθε σταθμός μπορεί να χρησιμοποιηθεί ταυτόχρονα από έως και τέσσερα οχήματα, με τα δύο να χρησιμοποιούν συνδέσεις με συνεχές ρεύμα και τα άλλα δύο συνδέσεις εναλλασσόμενου ρεύματος. Η Volkswagen δηλώνει πως η μπαταρία του σταθμού μπορεί να φορτίσει έως και 15 οχήματα προτού εξαντληθεί και χρειαστεί φόρτιση, με μέσο όρο φόρτισης τα 17 λεπτά ανά όχημα.

Όταν οι μπαταρίες έχουν καταστραφεί ή δεν μπορούν να επαναχρησιμοποιηθούν, τότε αυτές θα πηγαίνουν στο κέντρο ανακύκλωσης μπαταριών της Volkswagen στο Salzgitter. Πρόκειται για ένα εργοστάσιο παραγωγής κινητήρων νοτίως του Wolfsburg. Η εγκατάσταση του Salzgitter παράγει κινητήρες εσωτερικής καύσης από το 1970 και θα συνεχίζει να το κάνει στο μέλλον, αλλά πλέον θα αναλάβει και την ανακύκλωση περίπου 1.200 τόνων μπαταριών ετησίως, που θα προέρχονται από περίπου 3.000 ηλεκτρικά οχήματα.

Το κοβάλτιο, το λίθιο, το μαγγάνιο και το νικέλιο των μπαταριών θα επαναχρησιμοποιούνται στις νέες μπαταρίες, με την VW να δηλώνει πως σήμερα, το 53% των εξαρτημάτων μιας μπαταρίας μπορεί να ανακυκλωθεί, με το ποσοστό αυτό στο μέλλον να αυξάνεται στο 72%. Στόχος είναι το ποσοστό ανακύκλωσης να φτάσει στο 97%. Η VW αναφέρει πως ετοιμάζει και άλλα εργοστάσια ανακύκλωσης μπαταριών.

Η VW έχει ανακοινώσει πως θα επενδύσει 1 δισ. ευρώ για την παραγωγή μπαταριών στη Δυτική Γερμανία.