Η Lotec, μια γερμανική εταιρία που έγινε γνωστή κυρίως για τα Group 6 και Group C αγωνιστικά της, το 1995 παρουσίασε το C1000. Ένα one-off πρωτότυπο, παραγγελία ενός Άραβα που ζήτησε από την εταιρία να του κατασκευάσει το ταχύτερο αυτοκίνητο του κόσμου.

Η Lotec έλαβε την παραγγελία το 1990 και οι εργασίες ανάπτυξης και κατασκευής του ξεκίνησαν το 1991. Μετά από σχεδόν 4 χρόνια και 3,4 εκατ. δολάρια, η C1000 παραδόθηκε στον ιδιοκτήτη της. Διαθέτει σώμα και σασί εξ’ολοκλήρου κατασκευασμένα από carbon, ζυγίζει μόλις 1.080 κιλά και φορά τον V8 5,6-λίτρων κινητήρα της Mercedes, που χάρη στα turbo της Garrett αποδίδει 1.000 άλογα. Αυτά στέλνονται στους πίσω τροχούς μέσω ενός 5-τάχυτου αγωνιστικού κιβωτίου ταχυτήτων της Hewland.

Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 3,2 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ/ώρα σε 8 δευτερόλεπτα, ενώ η εταιρία δήλωσε τότε πως το C1000 μπορούσε να πιάσει τελική ταχύτητα 431 χλμ/ώρα, πολύ μεγαλύτερη από τα 386,4 χλμ/ώρα που έπιασε η McLaren F1 το 1998.