Παρότι η Porsche έχει ανακοινώσει πως δεν θα επιστρέψει στην Formula 1, η γερμανική εταιρία είχε κατασκευάσει και είχε κάνει δοκιμές σε έναν κινητήρα που εναρμονιζόταν με τους κανονισμούς που θα διέπουν την F1 από το 2021 και μετά.

Σε πρόσφατη συνέντευξή του ο Fritz Enzinger, επικεφαλής του αγωνιστικού προγράμματος της Porsche είπε πως:

Το 2017 υπήρχαν σημάδια από την Formula 1 πως οι κανονισμοί θα άλλαζαν αισθητά και πως δεν θα ήταν απαραίτητη η ανάκτηση ενέργειας μέσω της MGU-H. Από το 2017 η Porsche είναι μέλος της Κομισιόν Κατασκευαστών της FIA και έτσι συμμετείχε στις συζητήσεις για μια μελλοντική πιθανή εμπλοκή της στην Formula 1 από το 2021 και μετά.

Ενώ βρισκόμασταν στις συζητήσεις αυτές, μια ομάδα τεχνικών ανέπτυξε έναν εξακύλινδρο κινητήρα για το WEC. Φυσικά σκεφτήκαμε τι θα έπρεπε να αλλάξει εάν ο κινητήρας αυτός συμμετείχε στην Formula 1. Έτσι δουλεύαμε σε δύο οδούς, με μια ομάδα 40 μηχανικών να εργάζονται πάνω στον νέο κινητήρα.

Το 2017 πάρθηκε η απόφαση η Porsche να αποχωρίσει από το WEC, αλλά στα τέλη του 2017 το διοικητικό συμβούλιο της εταιρίας μας είπε να συνεχίσουμε την εξέλιξη του εξακύλινδρου κινητήρα, παρά την αποχώρηση μας από το WEC. Η εξέλιξη του κινητήρα είχε τέτοιο προγραμματισμό ώστε αυτός να είναι έτοιμος να κάνει δοκιμές το 2019.

Ο Enzinger συμπλήρωσε πως ο εξακύλινδρος κινητήρας που έχουν δημιουργήσει είναι πλήρως λειτουργικός και λειτουργεί στον πάγκο δοκιμών, με μια ομάδα 20-25 μηχανικών να τον χρησιμοποιεί για αναλύσεις.

Να σημειωθεί πως μέχρι και τώρα, οι ομάδες, η FIA και η Liberty Media δεν έχουν καταφέρει να έρθουν σε συμφωνία σχετικά με τους τελικούς κανονισμούς της Formula 1 για το 2021 και μετά.