Σχεδόν εννέα μήνες μετά τα επίσημα αποκαλυπτήρια των πρώτων μοντέλων της Icona σειράς της, πιάστηκε να κυκλοφορεί στους δρόμους του Λονδίνου η πρώτη Ferrari Monza SP1. Πιο συγκεκριμένα, η παράδοση του αυτοκινήτου έγινε στην αντιπροσωπεία της ιταλικής εταιρίας του H.R. Owen στο South Kensington, και έπειτα μπήκε στην βιτρίνα της.

Ο σχεδιασμός τόσο της Monza SP1 όσο και της SP2 είναι εμπνευσμένος από τα κλασσικά μοντέλα της Ferrari της δεκαετίας του 1940 και του 1950, όπως η 166 MM και είναι γρήγορα, πολύ γρήγορα!

Και τα δύο barchetta μοντέλα είναι κατασκευασμένα σχεδόν εξ’ολοκλήρου από carbon και φορούν τον 6,5-λίτρων V12 κινητήρα απόδοσης 810 ίππων στις 8.500 σ.α.λ με 719 Nm ροπής στις 7.000 σ.α.λ. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνουν σε 2,9 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ/ώρα σε 7,9 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα μεγαλύτερη των 300 χλμ/ώρα. Και όλα αυτά σε αυτοκίνητα χωρίς οροφή και παρμπρίζ. Το SP1 ζυγίζει 1.500 κιλά και το SP2 1.520 κιλά.

Τόσο η Monza SP1, όσο και η Monza SP2 βασίζονται στην 812 Superfast με το πρώτο να είναι μονοθέσιο και το δεύτερο διθέσιο. Η Ferrari δηλώνει πως τα Monza SP1 και SP2 μπορούν να κινηθούν νόμιμα σε δημόσιους δρόμους και απευθύνονται σε “ειδικούς πελάτες και συλλέκτες”. Με κόστος 1,6 εκατ. ευρώ, η παραγωγή τους θα περιοριστεί στις 499 μονάδες.