Ο σχεδιασμός του Rimac C_Two είναι εξαιρετικά πολύπλοκος και απαιτητικός

Σχετικά άρθρα

Στο τρίτο -από τα τέσσερα- video που ανέβασε η Rimac Automobili στο κανάλι της στο YouTube από τη σειρά της ξενάγησης μέσα στο εργοστάσιο της, βλέπουμε όλη την διαδικασία σχεδιασμού ενός αυτοκινήτου, πόσο μάλλον ενός ηλεκτρικού hypercar σαν το C_Two. Το τελικό προϊόν απαιτεί μια ομάδα ταλαντούχων ατόμων που όλοι εργάζονται μαζί για έναν κοινό στόχο, με την δουλειά που χρειάζεται να είναι μεγαλύτερη απ’όσο ίσως φαντάζεσαι.

Να θυμίσω πως το ηλεκτρικό hypercar αποδίδει 1914 άλογα με 2.300 Nm ροπής και είναι σε θέση να κάνει τα 0-96 χλμ/ώρα σε μόλις 1,85 δευτερόλεπτα, τα 0-300 χλμ/ώρα σε 11,8 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 412 χλμ/ώρα. Το 400αρι το κάνει σε 9,1 δευτερόλεπτα.

Διαθέτει μπαταρία 120 kWh, με την αυτονομία του να ανέρχεται στα 650 χλμ στον κύκλο δοκιμών NEDC, ενώ εξοπλίζεται και με αυτόνομη τεχνολογία επιπέδου 4, κάτι που σημαίνει πως το σύστημα θα μπορεί να οδηγήσει μόνο του το αυτοκίνητο χωρίς την ανθρώπινη παρέμβαση. Η μπαταρία υποστηρίζει ταχυφόρτιση 250 kW και έτσι μέσα σε 30 λεπτά μπορεί να φορτίσει κατά 80%.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Onvo: Η νέα μάρκα ηλεκτρικών της Nio, πρώτο μοντέλο “αντίπαλος” του Tesla Model Y

Ο διευθύνων σύμβουλος της Nio, William Li, επιβεβαίωσε ότι η εταιρία του ετοιμάζει μια ένα υπο-μάρκα αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων, η οποία θα ονομάζεται Onvo...

Nio και CATL συνεργάζονται για μπαταρίες με μεγαλύτερο κύκλο ζωής

Η Nio ήρθε σε συμφωνία συνεργασίας με την CATL για την ανάπτυξη μπαταριών μεγαλύτερης διάρκειας ζωής, ως μέρος των προσπαθειών τους για να μειώσουν...

Πολύ καλή επίδοση για το Opel Corsa στο τεστ αποφυγής ταράνδου

Το Opel Corsa δοκιμάστηκε στο τεστ αποφυγής ταράνδου, με το μοντέλο να περνά με επιτυχία τη συγκεκριμένη δοκιμασία, με μέγιστη ταχύτητα τα 79 χλμ/ώρα. Το αυτοκίνητο...
Autoblog.gr