Όπως είχε υποσχεθεί πριν ακριβώς ένα μήνα, η Briggs Automotive Company (BAC) παρουσίασε σήμερα στο Goodwood Festival of Speed τη δεύτερη γενιά του εντυπωσιακού της μοντέλου. Το ονομάζει Mono R και μπορεί -σύμφωνα με την μικρή βρετανική εταιρία- εμφανισιακά να μην έχει μεγάλες διαφορές σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο, είναι όμως συθέμελα καινούριο.

Το Mono R διατηρεί το DNA της εταιρίας, αλλά διαθέτει επαναστατικά νέα υλικά και τεχνολογίες, προσφέροντας ασυναγώνιστες επιδόσεις στον δρόμο και στις πίστες. Το νέο μοντέλο φορά μια εξελιγμένη έκδοση του 2,5-λιτρου ατμοσφαιρικού τετρακύλινδρου κινητήρα, που σε συνεργασία με την Mountune έχει αυξηθεί η απόδοση του κατά 35 άλογα, ενώ ταυτόχρονα είναι 25 κιλά πιο ελαφρύ από το κανονικό Mono.

Έτσι, η απόδοση του αγγίζει τα 340 άλογα και το βάρος του τα 555 κιλά, που ισοδυναμεί σε έναν πραγματικά αξιοσημείωτο λόγο ισχύος/βάρους, 612 ίππων ανά τόνο. Για το 0-96 χλμ/ώρα χρειάζεται μόλις 2,5 δευτ., ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 274 χλμ/ώρα. Το Mono R θα βγει σε περιορισμένη παραγωγή 30 αυτοκινήτων, όλα εκ των οποίων έχουν ήδη πουληθεί σε υφιστάμενους πελάτες της BAC σε όλο τον κόσμο, με την τιμή του να ορίζεται στα £190.950, ήτοι €212.800 με σημερινή ισοτιμία.

H εταιρία αναφέρει ότι όλες οι επιφάνειες του Mono R έχουν σχεδιαστεί από το μηδέν και 44 εξαρτήματα από carbon έχουν αντικατασταθεί για να δώσουν στο αυτοκίνητο μια πιο επιθετική και φουτουριστική στάση. Αυτό ενισχύεται και από το γεγονός ότι το ύψος έχει μειωθεί κατά 20 χλστ. ενώ το μήκος έχει αυξηθεί κατά 25 χλστ. σε σχέση με το standard Mono. Τέλος, υπάρχει μια carbon εισαγωγή αέρα στο αριστερά πλευρό του πίσω μέρους, για την καλύτερη “αναπνοή” του κινητήρα.

To πλαίσιο είναι από μαγνήσιο, ενώ τα κεραμικά φρένα μειώνουν το μη αναρτώμενο βάρος κατά 2,55 κιλά ανά γωνία. Ακόμα, πατάει σε ζάντες από γραφένιο με ελαστικά Pirelli Trofeo R, η εξάτμιση είναι από τιτάνιο, οι δαγκάνες των φρένων είναι της AP Racing, ενώ το πάτωμα του Mono R είναι εξ’ολοκλήρου φτιαγμένο από carbon. Οι αναρτήσεις δύο δρόμων είναι της Ohlins, με το ρεζερβουάρ καυσίμου να είναι μεγαλύτερο και πιο χαμηλά τοποθετημένο για καλύτερη διαχείριση των μαζών. Για τον ίδιο λόγο, θέση έχει αλλάξει και η μπαταρία του αυτοκινήτου.