Η Porsche πρόσφατα παρουσίασε τις 718 Cayman GT4 και 718 Boxster Spyder, με τα μοντέλα να φορούν έναν ολοκαίνουργιο ατμοσφαιρικό 4,0-λίτρων boxer εξακύλινδρο κινητήρα απόδοσης 420 ίππων στις 7.600 σ.α.λ με 420 Nm ροπής μεταξύ 5.000 – 6.000 σ.α.λ.

Ο κινητήρας έχει όριο περιστροφής τις 8.000 σ.α.λ και συνδυάζεται με 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Διαθέτει ενεργό σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων για την μείωση της κατανάλωσης, ενώ για πρώτη φορά ένας τέτοιος υψηλόστροφος κινητήρας διαθέτει πιεζοηλεκτρικά μπεκ.

Σε πρόσφατη συνέντευξή του ο Andreas Preuninger, ο επικεφαλής του GT τμήματος της Porsche, είπε πως ετοιμάζουν και άλλα μοντέλα που θα φορούν τον νέο ατμοσφαιρικό κινητήρα, αφήνοντας μάλιστα ανοικτό το ενδεχόμενο να τοποθετηθεί και σε μη GT μοντέλα.

Όπως δήλωσε, ο νέος κινητήρας είναι της οικογένειας 9A2 και ονομάζεται Evo. Φέρει νέο στροφαλοθάλαμο, νέες κυλινδροκεφαλές, νέα πιστόνια, νέο στροφαλοφόρο άξονα και νέες μπιέλες.