Το NSX μοιράζεται το 80% των μερών του με το αγωνιστικό NSX GT3 Evo, αλλά το 20% κάνει την διαφορά όπως θα δεις στο video αυτό. Τα δύο αυτοκίνητα βρέθηκαν στην ίδια πίστα και δοκιμάζονται σε διάφορες δοκιμασίες

Το αγωνιστικό διαθέτει ένα αρκετά αναβαθμισμένο αμάξωμα, με τις αλλαγές να επικεντρώνονται στην αεροδυναμική του με σκοπό να μειωθεί η αντίσταση ώστε να επιτυγχάνει υψηλότερες τελικές. Ακόμα, έχει βελτιωθεί η ψύξη των μηχανικών μερών από κάτω, ενώ έχει βελτιωθεί η ισορροπία και η ευκολία οδήγησης.

Συνεχίζοντας, φοράει νέα turbo, που υπόσχονται καλύτερη απόκριση του γκαζιού και αποδοτικότητα καυσίμου, ένας σημαντικός παράγοντας στους αγώνες αντοχής. Καινούρια είναι και τα φρένα, όπως και τα ηλεκτρονικά, τα οποία -σύμφωνα με την εταιρία- προσφέρουν βελτιωμένη απόδοση και χαμηλότερο κόστος λειτουργίας.

Το κόστος του αγωνιστικού ανέρχεται στα €465.000 και πωλείται σε Ευρώπη, Ασία και Μέση Ανατολή μέσω της JAS Motorsport, ενώ στην Ιαπωνία είναι διαθέσιμο από την Mugen. Μπορεί να τρέξει σε πρωταθλήματα, όπως το Pirelli World Challenge, το Blancpain GT Series Ευρώπης και Ασίας, στο Australian GT Championship, και σε αρκετά άλλα. Η Honda Performance Development παρέχει επίσης πλήρη υποστήριξη στις πελατειακές ομάδες, η οποία περιλαμβάνει τα πάντα, από εξαρτήματα και υπηρεσίες μέχρι υπηρεσίες εκπαίδευσης και μηχανικής.

Το αγωνιστικό NSX κινείται από τον ίδιο 3.5-λίτρων twin-turbo V6 κινητήρα του αυτοκινήτου παραγωγής, που συνδυάζεται με ένα εξατάχυτο σειριακό κιβώτιο, αλλά δεν έχει το υβριδικό σύστημα, κάτι που σημαίνει ότι είναι δικίνητο και η δύναμη μεταφέρεται αποκλειστικά στον πίσω άξονα. Το βάρος του ανέρχεται στα 1.240 κιλά, όντας 485 κιλά λιγότερα από το αυτοκίνητο δρόμου.