Πριν ακριβώς δύο μήνες, η FCA απέσυρε την πρόταση συγχώνευσης της με την Renault, αλλά φαίνεται ότι το συγκεκριμένο σήριαλ δεν έχει ακόμα ολοκληρωθεί. Αυτό πηγάζει από την δήλωση του CEO του ιταλοαμερικάνικου ομίλου, Mike Manley, ο οποίος σε πρόσφατη δήλωση του τόνισε πως η πόρτα της FCA δεν έχει κλείσει οριστικά.
Παράλληλα επισημαίνει πως δεν είναι απαραίτητη για τον όμιλο μια συμμαχία, και μπορεί να προχωρήσει και μόνος του, λέγοντας:
Στρατηγικά, έχουμε ένα σταθερό μέλλον και σαφή σχέδια στα οποία επενδύουμε και βρίσκονται σε εξέλιξη. Αυτό δεν σημαίνει ότι αν υπάρχει καλύτερο μέλλον μέσω συμμαχίας ή εταιρικής σχέσης ή συγχώνευσης, δεν θα είμαστε ανοιχτοί για αυτό.
Μέσω των παραπάνω δηλώσεων, ο Manley αφήνει ανοικτό το ενδεχόμενο να συζητήσει και με άλλες εταιρείες -εκτός της Renault- για μια ενδεχόμενη συνεργασία και ανταλλαγή τεχνολογιών και τεχνογνωσίας, σε τομείς που αυτή υστερεί.
Για να αναπτερώσει το ηθικό των εταιριών του και αναφερόμενος στην πορεία της FCA χωρίς κάποια συνεργασία, ο διευθύνων σύμβουλος είπε πως αυτή τη στιγμή η FCA διαθέτει ένα πλήρες χαρτοφυλάκιο προϊόντων, αλλά μια συνεργασία με κάποια άλλη εταιρία θα μπορούσε να βοηθήσει στην επιτάχυνση των διαδικασιών.
Κλείνοντας, ο Manley έκανε ξεκάθαρο ότι η FCA μπορεί να αυξήσει την κερδοφορία της στην Ευρώπη μέσω της Jeep, μέσω μιας ανανεωμένης γκάμας του 500, που θα περιλαμβάνει υβριδική και ηλεκτρική έκδοση και μέσω της προσθήκης μεγαλύτερων οχημάτων στην γκάμα της Fiat. Χαρακτηριστική είναι η παραδοχή του Manley:
Έχουμε τον γηραιότερο στόλο στην Ευρώπη. Τα περιθώρια στην Ευρώπη είναι απολύτως κρίσιμα για τα επόμενα τρία έως πέντε χρόνια.