Μια από τις ειδήσεις που κέντρισαν το ενδιαφέρον μας αυτήν την εβδομάδα είναι το γεγονός πως η Bugatti κατάφερε να σημειώσει νέο ρεκόρ τελικής ταχύτητας με 490,484 χλμ/ώρα, με μια ειδικά τροποποιημένη Chiron.

Η γαλλική εταιρία σε δελτίο τύπου της αναφέρει πως η συγκεκριμένη Chiron έχει τέτοιο μήκος που της επιτρέπει να πιάσει ακόμη μεγαλύτερες ταχύτητες και αυτό εξαρτάται από την τοποθεσία.

1Διάβασε επίσης

H Bugatti Chiron πέτυχε νέο ρεκόρ τελικής με 490,48 χλμ/ώρα!

Η Bugatti σημείωσε το ρεκόρ στην πίστα Ehra-Lessien επειδή πιστεύει ότι είναι το ασφαλέστερο σημείο του κόσμου για να πραγματοποιήσει τέτοιες μέγιστες δοκιμές ταχύτητας χάρη στις τεράστιες ευθείες, στις προστατευτικές μπαριέρες και στις υπηρεσίες διάσωσης που διαθέτει η πίστα, ενώ πριν από κάθε δοκιμή, το οδόστρωμα καθαρίζεται χρησιμοποιώντας ειδικά εργαλεία.

2

Ωστόσο υπάρχει ένα σημαντικό μειονέκτημα. Η πίστα βρίσκεται μόλις 50 μέτρα πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας και σε σύγκριση με τον αυτοκινητόδρομο στη Νεβάδα που σημείωσε η Koenigsegg Agera RS το προηγούμενο ρεκόρ των 446,97 χλμ/ώρα, υπάρχουν περίπου 1.000 μέτρα υψομετρικής διαφοράς, με τον αυτοκινητόδρομο να βρίσκεται σε υψόμετρο 1.036 μέτρων πάνω από το επίπεδο της θάλασσας.

Όπως αναφέρει η Bugatti, όσο πιο ψηλά από το επίπεδο της θάλασσας βρίσκεται ένας δρόμος, τόσο χαμηλότερη είναι η αεροδυναμική αντίσταση, αφού η πίεση και η πυκνότητα του αέρα είναι μικρότερη.

3

Σύμφωνα με τους υπολογισμούς της Bugatti, η Chiron θα μπορούσε να πιάσει ταχύτητα 515 χλμ/ώρα (320 μιλίων/ώρα), στο τμήμα του αυτοκινητόδρομου που σημείωσε το προηγούμενο ρεκόρ η Agera RS, το οποίο έχει μια ελαφριά κλίση 3%.

Παράλληλα η Bugatti εξηγεί και γιατί σημείωσε το ρεκόρ μόνο στην μια κατεύθυνση της πίστας και αυτός ήταν ο λόγος που το ρεκόρ δεν κατοχυρώθηκε ως ρεκόρ Guinness, αφού απαιτούνται δύο προσπάθειες για την επικύρωσή του, μια προς κάθε κατεύθυνση, με το ρεκόρ να είναι ο μέσος όρος των δύο προσπαθειών.

4

H Bugatti είπε πως στην πίστα Ehra-Lessien, για χρόνια τα αυτοκίνητα κινούνται δεξιόστροφα και έχουν επηρεάσει την επιφάνεια της ασφάλτου σε τέτοιο βαθμό που εάν κινηθείς αριστερόστροφα σε υψηλές ταχύτητες, τότε θα προκληθεί αυξημένη θερμοκρασία στα ελαστικά, λόγω της διαμόρφωσης της επιφάνειας της ασφάλτου, κάτι που θεωρήθηκε επικίνδυνο για την ασφάλεια. Τέλος η εταιρία ξεκαθαρίζει για ακόμη μια φορά πως αποσύρεται από την “μάχη της τελικής ταχύτητας” και δεν θα δοκιμάσει σε άλλα μέρη του κόσμου την τελική ταχύτητας της Chiron και για λόγους ασφαλείας.