Αν δεν ζεις σε κάποια σπηλιά, μια από τις ειδήσεις που διάβασες και κέντρισαν το ενδιαφέρον αυτήν την εβδομάδα είναι το γεγονός πως η Bugatti κατάφερε να σημειώσει νέο ρεκόρ τελικής ταχύτητας με 490,484 χλμ/ώρα, με μια ειδικά τροποποιημένη Chiron.

Η Bugatti ανέφερε ότι μια από τις τροποποιήσεις που έκανε ήταν η αύξηση της ιπποδύναμης του 8-λιτρου W16 quad-turbo κινητήρα, ο οποίος για την περίσταση αποδίδει 1.600 άλογα, 100 περισσότερα από την κανονική Chiron και όσα ακριβώς αποδίδει η Centodieci.

Ο John Hennessey, όμως, σε πρόσφατη συνέντευξη του αμφισβητεί σθεναρά ότι η πρωτότυπη Chiron αποδίδει τόσα άλογα, λέγοντας ότι δεν πείθεται εύκολα και ότι η Bugatti είναι πιθανότατα συντηρητική. Χαρακτηριστικά λέει:

Μου κινεί πραγματικά την απορία ποια ήταν η πραγματική ιπποδύναμη του κινητήρα της Bugatti που έκανε το ρεκόρ. Για να πιάσει 65+ χλμ/ώρα περισσότερα από την Chiron Sport, την οποία δοκίμασε το Top Gear στην ίδια διαδρομή, χρειάζονται πολύ περισσότερα από 100 επιπλέον άλογα, χαμηλωμένη ανάρτηση και κάποιες πίσω ρυθμίσεις της αεροδυναμικής. Θεωρούμε ότι η one-off Chiron αποδίδει κοντά στα 2.000 άλογα. Λέγοντας αυτό, είμαι πολύ εντυπωσιασμένος από τη Michelin. Ο τρόπος με τον οποίο η ομάδα αυτή ήταν σε θέση να δημιουργήσει ένα ελαστικό με ικανότητα να πιάσει 480+ χλμ/ώρα είναι εξαιρετικός. Γνωρίζαμε ότι τα ελαστικά τους ήταν ικανά για αυτό και η Bugatti τους βοήθησε να το αποδείξουν.

Το γεγονός ότι η Bugatti είναι η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία που ξεπέρασε τα 300 μίλα/ώρα (482,8 χλμ/ώρα) δεν σημαίνει ότι το βιβλίο του ρεκόρ Guinness πιστοποιεί το συγκεκριμένο ρεκόρ. Ο λόγος είναι ότι δεν έπιασε και προς τις δύο κατευθύνσεις τα 304,77 μίλια/ώρα (490,47 χλμ/ώρα), με τον Hennessey να πιστεύει ότι ο αγώνας για το πραγματικό ρεκόρ ταχύτητας αυτοκινήτου είναι ακόμα ανοιχτός, λέγοντας:

Πιστεύω ότι ο αγώνας για ένα αυτοκίνητο κανονικής παραγωγής με ταχύτητα μεγαλύτερη των 300 μιλίων/ώρα σε διπλή κατεύθυνση είναι ακόμα σε εξέλιξη, και ότι ο τίτλος αυτός παραμένει να κερδηθεί από κάποιον. Ο στόχος μας εξακολουθεί να είναι να κατασκευάσουμε το ταχύτερο και πιο συναρπαστικό νόμιμο αυτοκίνητο για τον δρόμο, με την καλύτερη σχέση ισχύος/βάρους. Το Venom F5 θα είναι τουλάχιστον 450 κιλά ελαφρύτερο από τη Chiron και θα έχει περισσότερη δύναμη από ό,τι ισχυρίζονται. Μπορούμε να τους κερδίσουμε και έχουμε μερικές ευθείες στις ΗΠΑ όπου πιστεύουμε ότι θα έχουμε αρκετό χώρο για να πετύχουμε την απόλυτη τελική ταχύτητά μας, αλλά θα προτιμούσαμε να το κάνουμε αυτό στο Τέξας, αν αυτό είναι δυνατόν.

Κλείνοντας, ο Hennessey είπε:

Συγχαίρουμε τους φίλους μας στη Bugatti για την επίτευξη της εκπληκτικής αυτής ταχύτητας. Αλλά όπως μου είχε πει κάποτε ένα υψηλόβαθμο στέλεχος της Bugatti, “την επόμενη φορά φροντίστε ότι θα τρέξετε και προς τις δύο κατευθύνσεις”.

Κλείνοντας, παρότι η Bugatti δεν το έχει επιβεβαιώσει μέχρι σήμερα, το θεωρώ απίθανο να μην βγάλει στην αγορά μια έκδοση της Chiron -την SS, Longtail ή όπως αλλιώς ονομαστεί- που θα βασίζεται στην Chiron που έπιασε τα 490+ χλμ/ώρα.