Τα τελευταία χρόνια υπήρχαν δηλώσεις στελεχών της Ferrari, ανάμεσα τους και αυτές του εκλιπόντος προέδρου της εταιρίας, Sergio Marchionne, που ήθελαν την Scuderia να εξετάζει το ενδεχόμενο να βγάλει στην αγορά τη νέα Dino.

Ο Enrico Galliera, αντιπρόεδρος του τμήματος πωλήσεων και marketing της εταιρίας σε πρόσφατη συνέντευξή του δήλωσε πως η Ferrari δεν σχεδιάζει, τουλάχιστον για τα επόμενα χρόνια, τον διάδοχο της Dino, αφού ο νέος πρόεδρος της, ο Louis Camilleri, έκρινε πως η εταιρία του πρέπει να επικεντρωθεί σε νέα τμήματα και σε μοντέλα με μεγαλύτερες τιμές που έχουν μεγαλύτερα περιθώρια κέρδους, όπως η SF90 Stradale, η οποία κοστίζει 25% περισσότερο από οποιαδήποτε άλλο μοντέλο της γκάμας της ιταλικής εταιρίας. Η νέα Dino θα γινόταν το entry-level μοντέλο της και έτσι θα είχε μικρότερο περιθώριο κέρδους.

Μέχρι το 2022 η Ferrari θα παρουσιάσει 15 νέα μοντέλα, με τα 4 εξ’αυτών να έχουν ήδη παρουσιαστεί. Πρόκειται για τα F8 Tributo, SF90 Stradale, F8 Tributo Spider και 812 GTS. Τον Νοέμβριο θα παρουσιαστεί ένα νέο GT, ενώ το 2022 θα δούμε στην αγορά το πρώτο SUV της Ferrari.

Μέχρι το 2020, περίπου 60% των μοντέλων της θα έχουν υβριδική τεχνολογία. με την Ferrari να έχει θέσει ως στόχο την αύξηση των κερδών της στα 1,8 έως 2 δισ. ευρώ από ένα δισ. που είναι προς το παρόν, καθώς και το περιθώριο κέρδους από 30,3% σε περισσότερο από 38%. Η αύξηση των κερδών θα προέλθει από τις υψηλότερες τιμές πώλησης αλλά και τα πιο πολυτελή και περιορισμένης παραγωγής μοντέλα που θα κατασκευάσει. Στόχος της Ferrari είναι να πουλά περισσότερα από 10.000 μοντέλα ετησίως, αλλά δεν θα αυξήσει περαιτέρω την παραγωγή, προκειμένου να διατηρήσει την αποκλειστικά των αυτοκινήτων της.

Σύμφωνα με την Ferrari, όλα τα σπορ αυτοκίνητα της θα είναι υβριδικά μέχρι το 2021 και θα εξοπλίζονται με V6 και V8 κινητήρες που θα συνδυάζονται με ηλεκτροκινητήρες. Τα μοντέλα της θα χωρίζονται σε τέσσερις κατηγορίες, τις Sport, GT, Special Series και Hypercar (Icona) που θα λειτουργούν ως “πρεσβευτές” της μάρκας. O V12 ατμοσφαιρικός κινητήρας θα εξακολούθησε να υφίσταται. Η οικογένεια των GT μοντέλων θα αυξηθεί κατά 40%, με ένα νέο μεγάλο GT αυτοκίνητο με σήμα το ανορθωμένο άλογο να επιστρέφει στη γκάμα της εταιρίας.