Η Ferrari θα παραμείνει πιστή στη στρατηγική της και δεν θα αυξήσει την παραγωγή της, αφού στόχος της είναι να διατηρήσει την αποκλειστικότητα της μάρκας. Όπως είπε ο Enrico Galliera, επικεφαλής του τμήματος μάρκετινγκ και πωλήσεων της ιταλικής εταιρίας, θα κατασκευάζουν πάντα λιγότερα αυτοκίνητα από τις απαιτήσεις της αγοράς

Η Ferrari στοχεύει στην αποκλειστικότητα και μερικές φορές αυτό σημαίνει πως οι πελάτες περιμένουν μήνες το αυτοκίνητό τους. Το ονειρεύονται μέχρι να το παραλάβουν και αυτό θα τους κάνει να το απολαύσουν περισσότερο όταν το πάρουν. Η Ferrari θα προσφέρει πάντα λιγότερα αυτοκίνητα από όσα ζητά η αγορά.

Η στρατηγική της Ferrari, προκειμένου να ικανοποιήσουμε τους μετόχους μας δεν είναι να αυξήσουμε την παραγωγή, αλλά να δημιουργούμε μια νέα κατηγορία και ένα νέο αυτοκίνητο για την κατηγορία αυτή.

Μέσα στο 2019 η Ferrari θα παρουσιάσει συνολικά πέντε νέα μοντέλα. Η αρχή έγινε με την F8 Tributo, ακολούθησε η SF90 Stradale, ενώ την προηγούμενη εβδομάδα παρουσίασε τα F8 Tributo Spider και 812 GTS. Το πέμπτο μοντέλο θα είναι ένα νέο GT, το οποίο αναμένεται να παρουσιαστεί τον Νοέμβριο.

Στόχος της Scuderia είναι μέχρι το 2022, το 40% των ετήσιων πωλήσεών της να αποτελούνται από GT μοντέλα, όταν σήμερα το ποσοστό αυτό ανέρχεται στο 32%. Παράλληλα, η Ferrari θέλει να αυξήσει τα ετήσια έσοδά της σε περισσότερα από 5 δισ. ετησίως μέχρι το 2022 (3,4 δισ. ευρώ το 2018).

Τα νούμερα αυτά ωστόσο δεν θα αυξηθούν μέσω της μεγάλης αύξησης της παραγωγής, αφού η Ferrari θέλει να διατηρήσει την αποκλειστικότητα της φίρμας. Η Ferrari εργάζεται πάνω στο πρώτο της SUV, που για την ώρα είναι γνωστό με το όνομα Purosangue. Θα έχει ως αντίπαλο την Lamborghini Urus και θα είναι δυνατότερο από αυτή.

Σύμφωνα με τις αναφορές, το SUV της Ferrari θα φορά έναν V8 twin-turbo κινητήρα που θα διαθέτει και υβριδικό σύστημα, με τον/τους ηλεκτροκινητήρα/ηλεκτροκινητήρες να βρίσκονται στον μπροστά άξονα, με το κιβώτιο ταχυτήτων του V8 κινητήρα να βρίσκεται στον πίσω άξονα.