Οι μπαταρίες των μοντέλων της Tesla δεν είναι δικές της, αφού για πολλά χρόνια την αποκλειστικά την είχε η Panasonic, ενώ πρόσφατα η εταιρία συμφώνησε και με την LG Chem για να την προμηθεύει με μπαταρίες.

Ωστόσο η Tesla δεν έχει κρύψει πως θέλει να κατασκευάσει τις δικές της μπαταρίες και έτσι προχώρησε στην εξαγορά της Hibar Systems, μιας εταιρίας από τον Καναδά που ειδικεύεται στην κατασκευή μπαταριών. Η Hibar Systems πλέον θεωρείται ως θυγατρική εταιρία της Tesla, με την εταιρία του Elon Musk, τον περασμένο Φεβρουάριο, να προχωρά και στην εξαγορά της εταιρίας μπαταριών Maxwell Technologies.

1Διάβασε επίσης

Η Tesla δημιούργησε μπαταρία με διάρκεια ζωής 1,6 εκατ. χιλιομέτρων

Στις σχετικές ειδήσεις, οι ρυθμιστικές αρχές των ΗΠΑ εξετάζουν την Tesla για το εάν έπρεπε να ανακαλέσει 2.000 Model X και Model X τον περασμένο Μάιο. Η εταιρία αντί για να τα ανακαλέσει, είχε κυκλοφορήσει μια αναβάθμιση του λογισμικού της, προκειμένου να διορθώσει ένα πιθανό ελάττωμα που θα μπορούσε να οδηγήσει μέχρι και σε πυρκαγιά.

Η έρευνα της NHTSA ξεκίνησε μετά την μήνυση που κατέθεσαν ιδιοκτήτες των μοντέλων της Tesla τον περασμένο Αύγουστο, υποστηρίζοντας πως η εταιρία μέσω ενημέρωση λογισμικού μείωσε την χωρητικότητα των μπαταριών των αυτοκινήτων τους προκειμένου να αποφύγει μια ανάκληση, μιας και σύμφωνα με τους ιδιοκτήτες, τα αυτοκίνητά τους διαθέτουν ελαττωματικές μπαταρίες.

Οι ιδιοκτήτες αναφέρουν πως η αυτονομία των μοντέλων τους (Model S και Model X) έχει μειωθεί κατά 65 χιλιόμετρα. Ορισμένοι υποστηρίζουν πως πλέον τα αυτοκίνητά τους δεν μπορούν να φορτίσουν μέχρι το 100%, με τους ιδιοκτήτες να συνδέουν τις πρόσφατες πυρκαγιές με την μειωμένη χωρητικότητα των μπαταριών τους, μιας και με αυτόν τον τρόπο η Tesla, όπως υποστηρίζουν, δεν ανακαλεί τις προβληματικές μπαταρίες.

Εκπρόσωπος της Tesla είχε δηλώσει τον Αύγουστο πως:

Μετά από την ενημέρωση λογισμικού που έχει σχεδιαστεί για τη βελτίωση της μακροζωίας της μπαταρίας, ένα πολύ μικρό ποσοστό ιδιοκτητών Model S και Model X μπορεί να παρατηρήσει μικρή μείωση της συνολικής αυτονομίας του αυτοκινήτου, μετά την πλήρη φόρτιση της μπαταρίας.