Κάθε μήνας που περνάει, ο όρος “ηλεκτροποίηση” συναντάται ολοένα και πιο συχνά, με τις εταιρίες να θέλουν να προσθέσουν μια μορφή ηλεκτροκίνησης στα μοντέλα τους, ώστε αυτά να γίνουν πιο οικονομικά και να εκπέμπουν χαμηλότερους ρύπους. Υπάρχει, όμως, και η άλλη πλευρά των ηλεκτροκινητήρων, αυτή των επιδόσεων.

Σε πρόσφατη συνέντευξη του, ο επικεφαλής του M τμήματος της BMW, Markus Flasch, έκανε γνωστά τα πλάνα του τμήματος του, λέγοντας ότι τα “αγνά” Μ μοντέλα της γερμανικής εταιρίας, όπως το M2, M3 και M4, θα μείνουν “καθαρά” από την “ηλεκτροποίηση”. Αντ’αυτού, τα μελλοντικά μεγάλα αυτοκίνητα επιδόσεων, όπως οι επόμενες γενιές των X5 M, X6 M, X7 M, θα φέρουν plug-in υβριδικά σύνολα.

O Flasch λέει ότι η BMW δεν βιάζεται να γίνει η πρώτη εταιρία που θα “ηλεκτρίσει” τα μοντέλα επιδόσεων της, καθώς το M τμήμα ενδιαφέρεται πρωτίστως να προσφέρει τα καλύτερα προϊόντα. Παρόλα αυτά, ο Flasch αναγνωρίζει τους κινδύνους που μπορεί να δημιουργηθούν στους πελάτες της εταιρίας με την κυκλοφορία ενός PHEV μοντέλου επιδόσεων, καθώς ορισμένοι ίσως βλέπουν ένα υβριδικό M μοντέλο ως “ντροπή” για την εταιρία.

Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει ο Flasch, αυτό το ζήτημα είναι που πραγματικά τον ανησυχεί περισσότερο και όχι να επιλύσει τα τεχνικά προβλήματα που θα επιφέρει η μετάβαση σε ένα ηλεκτροκίνητο σύστημα μετάδοσης κίνησης. Συνεχίζοντας, το υψηλόβαθμο στέλεχος εξήγησε ότι η BMW M αναπτύσσει και κατασκευάζει αυτοκίνητα προσαρμοσμένα στις προτιμήσεις του πελάτη, λέγοντας:

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο έχουμε πολύ άμεσο διάλογο με τους πελάτες. Δεν παράγουμε αυτοκίνητα για επίδειξη, για τους ανθρώπους που δεν θα τα αγοράσουν. Φτιάχνουμε αυτοκίνητα για τους πελάτες μας, και αυτοί (έχουν) μια πολύ ξεκάθαρη γνώμη για το τι θέλουν να δουν.

Κλείνοντας, ο Flasch δήλωσε ότι έχει ήδη οδηγήσει ένα M PHEV πρωτότυπο, το οποίο θα βγει στην αγορά αργά ή γρήγορα.