Μετά την διαρροή της προηγούμενης εβδομάδας, η Toyota παρουσίασε σήμερα στην Ιαπωνία το Raize, ένα compact crossover που προορίζεται για τις αναπτυσσόμενες αγορές της Ασίας, αντικαθιστώντας το Rush.

Το Raize βασίζεται στην πλατφόρμα DNGA της Toyota (Daihatsu New Global Architecture), την low-budget έκδοση της TNGA, και πρακτικά αποτελεί ένα rebadged Daihatsu Rocky, που παρουσίασε η ιαπωνική εταιρία πριν από λίγες μέρες στην έκθεση του Τόκιο.

Έτσι, το μήκος του αγγίζει τα 3.995 χλστ., το πλάτος τα 1.620 χλστ., το ύψος τα 1.695 χλστ., ενώ το μεταξόνιο αγγίζει τα 2.525 χλστ., με τον χώρο αποσκευών να έχει χωρητικότητα 369 λίτρα, ενώ υπάρχουν αρκετοί αποθηκευτικοί χώροι και στην καμπίνα, αυξάνοντας έτσι την πρακτικότητα του. Όπως καταλαβαίνεις, το Raize τοποθετείται στη βάση της γκάμας των SUV της Toyota, και κάτω από το C-HR και το RAV4.

Σχεδιαστικά δανείζεται αρκετά στοιχεία από το τελευταίο, καθώς οι μεγάλες εισαγωγές αέρα στον εμπρός προφυλακτήρα μοιάζουν πολύ στον αντίστοιχο του RAV4. Μηχανικά, αναμένεται να φοράει έναν 1.000άρη τρικύλινδρο turbo κινητήρα, απόδοσης 98 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και 140 Nm ροπής, διαθέσιμη από τις 2.400 έως τις 4.000 σ.α.λ.

Αυτός συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ή με ένα συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (CVT). H κίνηση μεταφέρεται στον εμπρός άξονα, ενώ αναμένεται να είναι διαθέσιμο και ως τετρακίνητο, με το σύστημα Dynamic Torque Control 4WD. Η μικτή κατανάλωση καυσίμου ανακοινώνεται στα 5,4 λίτρα/100 χλμ. για την δικίνητη έκδοση και 5,7 λίτρα/100 χλμ. για την τετρακίνητη.

Το Toyota Raize προσφέρεται σε τρία επίπεδα εξοπλισμού, με την βασική έκδοση να ξεκινά από τα 1.679.000 yen (€13.900).