Ο Louis Camilleri ανέλαβε την θέση του CEO της Ferrari τον Ιούλιο του 2018, μετά τον θάνατο του Sergio Marchionne και η μέχρι τώρα πορεία του χαρακτηρίζεται πετυχημένη, με την μετοχή της Ferrari να έχει αυξηθεί σημαντικά από τότε και από τα περίπου 107 ευρώ, να έχει φτάσει σήμερα σχεδόν στα 150 ευρώ.

Σύμφωνα με τον Camilleri, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό supercar της Ferrari θα παρουσιαστεί μεταξύ 2025 και 2030, αφού τότε θα υπάρχουν οι απαραίτητες τεχνολογίες που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν σε ένα αυτοκίνητο που θα φέρει για σήμα του το ανορθωμένο άλογο.

1

Η Ferrari νωρίτερα μέσα στο έτος, παρουσίασε το πρώτο της plug-in υβριδικό μοντέλο ευρείας παραγωγής, την SF90 Stradale, ενώ έχει θέσει ως στόχο, το 60% των νέων της μοντέλων να είναι plug-in υβριδικά μέχρι το 2022. Ο Camilleri πρόσθεσε:

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν λιγότερα κινούμενα μέρη σε σχέση με ένα αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης, γεγονός που καθιστά δυσκολότερο για τη Ferrari να παρουσιάσει τη μηχανική της ικανότητα, που δεν είναι άλλη από το να παράγει αυτοκίνητα που μπορούν να κάνουν τα 0-100 χλμ/ώρα σε 2,4 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα μεγαλύτερη των 320 χλμ/ώρα.

Το αφεντικό της Ferrari μίλησε και για την ομάδα της εταιρίας στην Formula 1, λέγοντας πως πρέπει να γίνει πιο ανταγωνιστική. Αυτό θα συμβεί μέσα από την σταθερότητα, με τους ανθρώπους της εταιρίας να μην απολύονται μετά από τα μη επιθυμητά αποτελέσματα.

Η Mercedes είχε και έχει μεγάλη σταθερότητα στους ανθρώπους της όλα αυτά τα χρόνια και εμείς είχαμε κάτι που θα μπορούσα να το χαρακτηρίσω ως περιστρεφόμενη πόρτα. Οι άνθρωποι μας φοβούνταν να αναλάβουν ρίσκα επειδή εάν έκαναν κάποιο λάθος, τότε θα μπορούσαν να χάσουν την θέση τους. Αυτό πλέον έχει αλλάξει.