Η Volkswagen επενδύει τεράστια κεφάλαια στην ηλεκτροκίνηση, 60 δισ. ευρώ μέσα στην επόμενη πενταετία και σήμερα έκανε γνωστό πως δεν θα δημιουργήσει κάποιο νέο αγωνιστικό που θα διαθέτει κινητήρα εσωτερικής καύσης, αφού από εδώ και στο εξής θα κατασκευάζει μονάχα ηλεκτροκίνητα αγωνιστικά.

Η αρχή έγινε με το ID.R, με όλα τα ID αγωνιστικά να βασίζονται στην MEB πλατφόρμα (Modular electric drive matrix) που έχει δημιουργηθεί αποκλειστικά για την δημιουργία ηλεκτρικών αυτοκινήτων και πάνω σε αυτή θα βασίζονται και όλα τα ID μοντέλα παραγωγής.

Η παραγωγή του Golf GTI TCR θα ολοκληρωθεί στα τέλη του 2019 και δεν θα υπάρξει διάδοχός του, αλλά η Volkswagen Motorsport θα εξακολουθήσει να υποστηρίζει τις ομάδες που το έχουν αγοράσει, τόσο σε τεχνικό επίπεδο, όσο και στη προμήθεια ανταλλακτικών.

Το Polo GTI R5 θα συνεχίσει να παράγεται μέχρι το τέλος του κύκλου ζωής του, αλλά δεν θα υπάρχουν πλέον εργοστασιακές ομάδες, με όλα τα Polo GTI R5 να πηγαίνουν σε ιδιωτικές ομάδες.

Η απόφαση αυτή της Volkswagen βάζει τέλος στις όποιες φήμες ήθελαν τη γερμανική εταιρία να εισέρχεται στην Formula 1.