Η Opel παρουσίασε την plug-in υβριδική (PHEV) έκδοση του Grandland X, η οποία φέρει το ίδιο σύνολο με το Citroen C5 Aircross Hybrid και το Peugeot 3008 Hybrid.
Έτσι, μηχανικά το γερμανικό μοντέλο συνδυάζει έναν 1.600άρη PureTech κινητήρα με έναν ηλεκτρικό κινητήρα. Η απόδοση του βενζινοκινητήρα φτάνει τα 180 άλογα, ενώ του ηλεκτροκινητήρα τα 110 άλογα, με την συνδυαστική απόδοση να ανακοινώνεται στα 225 άλογα και 360 Nm ροπής. Για το 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται 8,9 δευτ., ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 225 χλμ/ώρα.
Ο κινητήρας συνδυάζεται με το ηλεκτροποιημένο αυτόματο κιβώτιο, e-EAT8, μεταφέροντας την κίνηση στον εμπρός άξονα. Με την προσθήκη αυτής της έκδοσης, το Grandland X Plug-in-Hybrid γίνεται το πρώτο μοντέλο της εταιρίας που προσφέρει με δύο υβριδικά σύνολα, καθώς το περασμένο καλοκαίρι παρουσιάστηκε η τετρακίνητη έκδοση του μοντέλου, με δύο ηλεκτροκινητήρες και απόδοση 300 άλογα.
Το Grandland X Plug-in-Hybrid φέρει μια μπαταρία ιόντων λιθίου (200V) και χωρητικότητας 13,2 KWh, η οποία είναι τοποθετημένη κάτω από τα πίσω καθίσματα για να μην επηρεάζεται ο χώρος αποσκευών. Η ηλεκτρική του αυτονομία ανακοινώνεται στα 57 χλμ., στον κύκλο WLTP, ενώ οι εκπομπές ρύπων είναι 34-31 γρ/χλμ. και η μέση κατανάλωση του ανακοινώνεται στα 1,5-1,4 λίτρα/100 χλμ., πάντα σε κύκλο WLTP.
Η φόρτιση των μπαταριών σε απλή οικιακή πρίζα και με απλό φορτιστή (3,7 kW) απαιτεί 6 ώρες, ενώ με το προαιρετικό Wallbox (7 kW 32A), ο χρόνος φόρτισης μειώνεται σε λιγότερο από 2 ώρες.
Το Grandland X Hybrid διαθέτει τρία προγράμματα οδήγησης, τα Electric, Hybrid και Sport, επιτρέποντας στον οδηγό να προσαρμόζει τα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου στις επιθυμίες του ή σε συγκεκριμένες συνθήκες οδήγησης. Οι παραγγελίες του μοντέλου στην Γερμανία έχουν ήδη ξεκινήσει, με το κόστος του -χωρίς την κρατική έκπτωση- να ανέρχεται στα €43.440.