Μία από τις μεγαλύτερες διαφορές μεταξύ των αυτοκινήτων του σήμερα και αυτών πριν από 25 χρόνια είναι η χρήση υπολογιστών. Στα μοντέλα που σήμερα είναι 25 ετών, τα ηλεκτρονικά συστήματα περιορίζονταν μόνο στην ECU του κινητήρα, στο ραδιόφωνο και στα χειριστήρια των ηλεκτρικών παραθύρων, αλλά τα πράγματα σήμερα είναι εντελώς διαφορετικά. Κάθε νέο μοντέλο διαθέτει δεκάδες, αν όχι εκατοντάδες ECU, οι οποίες “τρέχουν” εκατομμύρια γραμμές κώδικα λογισμικού.

Σύμφωνα με το γερμανικό Manager Magazin, η Volkswagen είναι αντιμέτωπη με “τεράστια” προβλήματα στο λογισμικό του ID.3 που θα πωλείται στην Ευρώπη. Με την παραγωγή του μοντέλου να έχει ξεκινήσει από τον περασμένο Νοέμβριο, η Volkswagen έχει νοικιάσει χώρους στάθμευσης για να παρκάρει εκεί τα αυτοκίνητα που κατασκευάζει το εργοστάσιό της στο Τσβικάου και χρειάζονται νέο λογισμικό, προτού καταλήξουν στους ιδιοκτήτες τους.

Για την ώρα δεν είναι σαφές ποια ακριβώς είναι τα “μεγάλα και σοβαρά” προβλήματα λογισμικού που αντιμετωπίζει η Volkswagen. Το δημοσίευμα θέλει τους μηχανικούς της VW να έχουν ως στόχο να λύσουν τα προβλήματα αυτά μέχρι την άνοιξη, έτσι ώστε μέχρι τον Μάιο του 2020, να εγκαταστήσουν στα 20.000 ID.3 που θα έχουν κατασκευαστεί, το νέο λογισμικό. Η συγκεκριμένη αναβάθμιση χρειάζεται να γίνει μέσω υπολογιστή, αλλά μετά, κάθε αναβάθμιση θα μπορεί να γίνεται μέσω over-the-air αναβαθμίσεων.

Οι πωλήσεις του ID.3 έχουν προγραμματιστεί να ξεκινήσουν προς τα τέλη της άνοιξης/αρχές του καλοκαιριού του 2020.