Τον περασμένο μήνα η Aston Martin παρουσίασε το πρώτο της SUV, το DBX, από το οποίο έχει μεγάλες προσδοκίες, μιας και σύμφωνα με τον CEO της βρετανικής εταιρίας, Andy Palmer, αναμένει να σημειώνει 4.000 με 5.000 πωλήσεις ετησίως, συμβάλλοντας ουσιαστικά στα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρίας, με αυτήν να επιστρέφει στη κερδοφορία.
Το 2020 ο Palmer εκτιμά πως η Aston Martin θα πουλήσει 6.000 με 6.500 αυτοκίνητα, μιας και οι πρώτες παραδόσεις του DBX θα ξεκινήσουν μέσα στο δεύτερο τρίμηνο του 2020. Εκτός από το DBX, οι πωλήσεις της βρετανικής εταιρίας θα αυξηθούν και λόγω της νέας Vantage Roadster.
Ο Palmer πρόσθεσε πως το DBX έχει σχεδιαστεί με γνώμονα τους καταναλωτές των ΗΠΑ και της Κίνας, με τις συγκεκριμένες αγορές να γίνονται οι μεγαλύτερες από πλευράς πωλήσεων για το συγκεκριμένο μοντέλο.
Σήμερα, περισσότερο από το 70% των πελατών της Aston Martin διαθέτει ένα SUV στο γκαράζ του. Πρέπει πλέον να τους πείσουμε να αγοράσουν το δικό μας SUV,
πρόσθεσε ο Palmer, συμπληρώνοντας πως το DBX και όλα τα μοντέλα της Aston Martin, θα αποκτήσουν υβριδικούς κινητήρες μέχρι το 2025.