Η Renault παρουσιάζει τα Clio E-Tech και Captur Tech Plug-in, οι πωλήσεις των οποίων θα ξεκινήσουν από το καλοκαίρι. Το υβριδικό Clio συνδυάζει έναν 1.600άρη κινητήρα βενζίνης και έναν ηλεκτροκινητήρα που αποδίδουν συνδυαστικά 140 άλογα. Ο ηλεκτροκινητήρας αντλεί ενέργεια από μια μπαταρία 1,2 kWh και σύμφωνα με την γαλλική εταιρία, μπορεί να κινηθεί έως και στο 80% του αστικού κύκλου μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα του, πιάνοντας ταχύτητα έως 75 χλμ/ώρα. Τα 80-120 χλμ/ώρα τα κάνει σε 6,9 δευτερόλεπτα.
Το Renault Captur E-Tech Plug-in συνδυάζει τον 1.600αρη βενζινοκινητήρα απόδοσης 90 ίππων και δύο ηλεκτροκινητήρες, ένας απόδοσης 70 ίππων και ένας 30. Το σύνολο αποδίδει συνδυαστικά 160 άλογα, με τους ηλεκτροκινητήρες να αντλούν ενέργεια από μια μπαταρία 9,8 kWh. Αυτή -σε μεικτές συνθήκες- του δίνει ηλεκτρική αυτονομία 50 χλμ. με ταχύτητες μέχρι 135 χλμ/ώρα , και περίπου 65 χλμ. για χρήση σε αστικό κύκλο, πάντα σύμφωνα με μετρήσεις WLTP.
Σύμφωνα με την Renault, το αυτοκίνητο θα ξεκινά με ηλεκτρική ενέργεια και θα διαθέτει ένα δυνατό σύστημα ανάκτησης ενέργειας. Η εταιρία αναφέρει ότι κινούμενος στην πόλη το 80% του χρόνου θα είναι με τον ηλεκτροκινητήρα, χαρίζοντας σου ένα κέρδος στην κατανάλωση καυσίμου μέχρι και 40% , σε σύγκριση με το αντίστοιχο συμβατικό βενζινοκινητήρα εσωτερικής καύσης σε αστικό κύκλο. Η μέση κατανάλωσή του ανακοινώνεται στο 1,5 λίτρο/χλμ, ενώ οι εκπομπές CO2 στα 32 γρ/χλμ.
H Renault θέλει μέχρι το 2022 να προσφέρει στην αγορά 12 υβριδικά και plug-in υβριδικά μοντέλα, όπως και 8 αμιγώς ηλεκτρικά.