Στις αρχές της εβδομάδας, η Genesis παρουσίασε σε μια ειδική εκδήλωση στη Νότια Κορέα το GV80, και σήμερα θα δούμε τα πρώτα review του πρώτου SUV της εταιρίας.

Το GV80 τοποθετείται απέναντι στα Audi Q7, BMW X5 και Mercedes-Benz GLE, καθώς το μήκος του φτάνει τα 4.945 χλστ., το πλάτος τα 1.975 χλστ., το ύψος τα 1.715 χλστ. και το μεταξόνιο τα 2.995 χλστ.. Το καπό, οι πόρτες και η πόρτα του πορτμπαγκάζ είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο, εξοικονομώντας έτσι περίπου 40 κιλά βάρους, σε σύγκριση με το εάν ήταν κατασκευασμένα από χάλυβα.

Στο εσωτερικό συναντάμε δερμάτινες επενδύσεις, μεταλλικά, χρωμιομένα και ξύλινα διακοσμητικά, διάκτινο τιμόνι, ψηφιακό πίνακα οργάνων και οθόνη για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας 14,5 ιντσών. Στη βάση της κονσόλας υπάρχει ένας περιστροφικός επιλογέας για το αυτόματο κιβώτιο, και οι διακόπτες για τον κλιματισμό.

Η Genesis είναι ιδιαίτερα υπερήφανη για το πόσο ήσυχη είναι η καμπίνα του GV80 χάρη στην ανάπτυξη ενός συστήματος Active Noise Control, που αναλύει τον θόρυβο του δρόμου σε πραγματικό χρόνο και παράγει ηχητικά κύματα της αντίθετης φάσης σε μόλις 0,002 δευτερόλεπτα.

Βασίζεται στην πλατφόρμα του G80 και μηχανικά προσφέρεται με τον 2,5-λίτρων turbo τετρακύλινδρο κινητήρα βενζίνης απόδοσης 304 ίππων με 422 Nm ροπής (0-100 χλμ/ώρα σε 6,9 δευτερόλεπτα) και με τον V6 T-GDi 3,5-λίτρων βενζίνης απόδοσης 380 ίππων με 530 Nm ροπής (0-100 χλμ/ώρα σε 5,7 δευτερόλεπτα). Επίσης θα υπάρχει και ο 3,0-λίτρων εξακύλινδρος turbodiesel κινητήρας απόδοσης 278 ίππων με 588 Nm ροπής (0-100 χλμ/ώρα σε 6,8 δευτερόλεπτα). Αργότερα, λέγεται ότι θα προστεθεί τόσο μια plug-in υβριδική έκδοση, όσο και μια έκδοση με κινητήρα υδρογόνου.