Όπως είχε κάνει γνωστό, η Genesis παρουσίασε σήμερα σε ειδική εκδήλωση στη Νότια Κορέα το πρώτο SUV στην τετράχρονη ιστορία της. Το όνομα του GV80, και αποτελεί την έκδοση παραγωγής του concept που έδειξε η premium εταιρία της Hyundai το 2017. Το GV80 τοποθετείται απέναντι στα Audi Q7, BMW X5 και Mercedes-Benz GLE, καθώς το μήκος του φτάνει τα 4.945 χλστ., το πλάτος τα 1.975 χλστ., το ύψος τα 1.715 χλστ. και το μεταξόνιο τα 2.995 χλστ.. Το καπό, οι πόρτες και η πόρτα του πορτμπαγκάζ είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο, εξοικονομώντας έτσι περίπου 40 κιλά βάρους, σε σύγκριση με το εάν ήταν κατασκευασμένα από χάλυβα.

Παρατηρώντας το εμπρός μέρος, είναι αδύνατο να αγνοήσουμε την μεγάλη τριγωνική μάσκα και τα “Quad Lamps” φωτιστικά σώματα. Η Genesis αναφέρει ότι η σχεδίαση του μπροστινού μέρους του SUV της έχει εμπνευστεί από το σχήμα του λογότυπου της εταιρείας. Στο προφίλ βλέπουμε τις έντονες ακμές του αμαξώματος, και τους τονισμένους θόλους των τροχών, που “αγκαλιάζουν” τροχούς 22 ιντσών. Πίσω, συναντάμε παρόμοια φωτιστικά σώματα με τα εμπρός, μια διακριτική αεροτομή, ενώ στο κέντρο της πόρτας του χώρου αποσκευών υπάρχει με έντονη γραμματοσειρά το όνομα της εταιρία.

Στο εσωτερικό συναντάμε δερμάτινες επενδύσεις, μεταλλικά, χρωμιομένα και ξύλινα διακοσμητικά, διάκτινο τιμόνι, ψηφιακό πίνακα οργάνων και οθόνη για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας 14,5 ιντσών. Στη βάση της κονσόλας υπάρχει ένας περιστροφικός επιλογέας για το αυτόματο κιβώτιο, και οι διακόπτες για τον κλιματισμό.

Η Genesis είναι ιδιαίτερα υπερήφανη για το πόσο ήσυχη είναι η καμπίνα του GV80 χάρη στην ανάπτυξη ενός συστήματος Active Noise Control, που αναλύει τον θόρυβο του δρόμου σε πραγματικό χρόνο και παράγει ηχητικά κύματα της αντίθετης φάσης σε μόλις 0,002 δευτερόλεπτα.

Η Genesis έχει τοποθετήσει στο SUV της 10 αερόσακους, συμπεριλαμβανομένου ενός αερόσακου στην κεντρική πλευρά του μπροστινού καθίσματος, με στόχο τη μείωση των τραυματισμών στο κεφάλι των επιβατών κατά την πλευρική σύγκρουση.

Βασίζεται στην πλατφόρμα του G80 και μηχανικά προσφέρεται με τον 2,5-λίτρων turbo τετρακύλινδρο κινητήρα βενζίνης απόδοσης 304 ίππων με 422 Nm ροπής (0-100 χλμ/ώρα σε 6,9 δευτερόλεπτα) και με τον V6 T-GDi 3,5-λίτρων βενζίνης απόδοσης 380 ίππων με 530 Nm ροπής (0-100 χλμ/ώρα σε 5,7 δευτερόλεπτα). Επίσης θα υπάρχει και ο 3,0-λίτρων εξακύλινδρος turbodiesel κινητήρας απόδοσης 278 ίππων με 588 Nm ροπής (0-100 χλμ/ώρα σε 6,8 δευτερόλεπτα). Αργότερα, λέγεται ότι θα προστεθεί τόσο μια plug-in υβριδική έκδοση, όσο και μια έκδοση με κινητήρα υδρογόνου.