H Nikola Motors μετά το Tre, ένα αμιγώς ηλεκτρικό φορτηγό για την αγορά της Ευρώπης, και το NZT, ένα αμιγώς ηλεκτρικό τετραθέσιου buggy, παρουσιάζει σήμερα το Badger concept, ένα αμιγώς ηλεκτρικό pickup. Με αυτό θέλει να αντιταχθεί στο Tesla Cybertruck, στο Rivian R1T, στο ηλεκτρικό pickup της Hummer, στο ηλεκτρικό Ford F-150 και σε άλλα ανάλογα που θα παρουσιαστούν στην αγορά της Αμερικής.

Το Nikola Badger θα είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις. Η πρώτη θα διαθέτει το κλασικό ηλεκτρικό setup, με την μπαταρία να του χαρίζει μια αυτονομία της τάξης των 300 μιλίων (483 χλμ.), ενώ η δεύτερη θα φέρει ένα προηγμένο σύστημα κυψελών καυσίμου υδρογόνου για την παραγωγή της ενέργειας, και μια μπαταρία για την αποθήκευση αυτής. Η αυτονομία σε αυτή την έκδοση ανακοινώνεται στα 600 μίλια (966 χλμ.), 300 μίλια από τη μπαταρία και 300 μίλια από τα 8 κιλά υδρογόνου που θα χωρούν οι δεξαμενές του.

Το μήκος του αγγίζει τα 5.890 χλστ., το πλάτος του τα 2.180 χλστ., και το ύψος του τα 1.870 χλστ., ενώ το πλάτος του χώρου φόρτωσης ανέρχεται σε 1.560 χλστ. Η απόδοση του συνόλου θα είναι 455 άλογα, με το peak της να εκτοξεύεται στα 906 άλογα, ενώ η ροπή του θα φτάνει τα 1.330 Nm. Για το 0-60 μίλια/ώρα (0-96 χλμ/ώρα) θα χρειάζεται μόλις 2,9 δευτ., με την χωρητικότητα της μπαταρία ιόντων-λιθίου να είναι 160 kWh, ενώ η ισχύς του συστήματος κυψελών καυσίμου υδρογόνου ανέρχεται σε 120 kW (161 άλογα).

Η εταιρία ανακοινώνει ότι θα μπορεί να λειτουργεί σε θερμοκρασίες έως -29 βαθμούς Κελσίου χωρίς απώλειες του συστήματος και χωρίς να επηρεάζεται η απόδοση της μπαταρίας. Η ικανότητα ρυμούλκησης του θα ξεπερνά τα 3.600 κιλά, με τις παραγγελίες του ηλεκτρικού pickup της Nikola να ανοίγουν μέσα στο 2020, καθώς το λανσάρισμα του έχει ανακοινωθεί ότι θα γίνει τον Σεπτέμβριο του έτους.